Goedemorgen, Ik ontvang sinds een week geen mail mee (zie bestand 1). Ik heb inmiddels al met 3 (!!) vrijwilligers van het Seniorenweb gesproken, maar het lukt niet. Ik kan gewoon op de website van HCCnet, maar kan ook niet bij mijn webmail (zie bestand 2). Ik maak gebruik van eM Client. Een van de vrijwilligers gaf aan dat dat het probleem zou kunnen liggen, de andere 2 zeiden dat dat niet het geval was. Alle instellingen van eM Client zijn inmiddels al ettelijke keren gecontroleerd en zouden kloppen. 1 vrijwilliger heeft zelfs meegekeken in mijn computer. Donderdag heb ik 2 uur in de wacht gestaan op het nummer 085-0441808 en in die tijd was ik van wachtende 21 naar wachtende 12. 9 mensen geholpen door 'al' jullie medewerkers in 2 uur tijd. Ik heb hier zo mijn twijfels over. Graag heb ik asap contact met iemand die meekijkt met mijn probleem, veroorzaakt door jullie migratie. Eerlijk gezegd voel ik me redelijk in de steek gelaten door HCCnet. Hopelijk kunnen jullie me snel helpen. Franka van RieleDit ticket is al eerder ingediend, daarom wordt dit ticket gesloten Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies