hallo. Al jaren heb ik onbedoeld twee bijna dezelfde mailadressen: mh@hccnet.nl en mh@hccnet.nl. Het verschil is een punt Of iemand mail naar me stuurt met punt of zonder punt, van beide komt het binnen en gaat het naar buiten, tot vandaag. Dit zal mogelijk samenhangen met de mailmigratie bij hhc. Mail zonder punt werkt nog wel, maar met punt niet meer, en bijna iedereen gebruikt mijn mailadres met punt. Het liefst wil ik dat mijn mailadres zonder punt wordt opgeheven. Kunt u me aub helpen dat voor elkaar te krijgen groet Ton Evers, a@hccnet.nl, echtgenoot van Ria Beukers, m@hccnet.nlHelaas kan ik het adres zonder punt op dit moment niet voor opheffen. Want dit is het hoofd adres na de migratie zouden we dit kunnen doen voor u. Ik heb nu iedergeval gezorgd dat mh@hccnet.nl wordt door gestuurd mh@hccnet.nl Als komt dus in die mailbox binnen. Na de migratie kunnen wij u hier mee veder helpen, ik adviseer u ons te mailen eind maart Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies