Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


inkomende mails komen sinds 20/2/23 niet binnen

Oplossing

De inkomende mails komen niet binnen op pamm.romer@hccnet.nl; de laatste is maandag 20 feb jl. Ik heb gelezen dat inkomende mails gemigreerd worden. Als dat de oorzaak zou zijn dan duurt het toch wel erg lang. Of er is iets anders aan de hand. Is voor mij een urgent robleem, erg onhandig. Graag naar kijken en kunnen jullie mij dan contacten (wat is er aan de hand & verholpen ?)
Vriendelijke groet,

pir@gmail.com
(ik zet hier maar een ander mail adres bij ...)

Zie: https://hcc.nl/faq-hccnet

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen inkomende e-mail lukt niet meer
Problemen met e-mail
Hoe installeer ik mijn hcc-e-mail op mijn iPad ?
Geen ontvangst en versturing van E-mails
e-mail wordt niet verzonden
Artikel details
Artikel ID: 4005
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 30/03/2023 13:15:05
Aantal bekeken: 38
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies