Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Mail migratie.

Oplossing

Beste Hcc medewerker, het lukt me niet om via outlook na de mail migratie meer mijn mail te bekijken.
Ik heb van alles geprobeerd en verschillende settings geprobeerd maar niets lijkt te werken. Ook heb ik verschillende vpn ipnummers geprobeerd om een deny uit te sluiten.
Ik gebruik het pop3 protocol.
Met de volgende settings:
pop3 pop.hccnet.nl 995 ssl
Ik begrijp dat dit afwijkt van jullie gegevns in de migratie mail maar ook die settings werken niet. Gaarne hulp.
Vriendelijk groetend, Henk

De enige juiste settings zijn nu

POP3 servernaam pop3. of pop.hccnet.nl met poort 995 en SSL/TLS.
IMAP servernaam imap.hccnet.nl met poort 993 en SSL/TLS
SMTP servernaam smtp.hccnet.nl met poort 465 en SSL/TLS
Gebruikersnaam Jouw HCC.net mail adres (dit geldt ook voor webmail)
Authenticatie Jouw HCCnet account wachtwoord.

Windows 7 heeft vaak oudere versies van mail programma's en dat kan een uitdaging vormen.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Jan, in de migratiemail stond onderstaande mailsettings lijst: Zie foto
Dit is dus foutief, naar iedereen verzonden zonder een correctie.
Ik gebruik outlook versie 2010.
Ik kan onder verbindings encryptie kiezen voor:

None, ssl, tls en auto

Vr, gr.
Henk

Beste Jan,
ik heb zojuist een netwerk trace op mijn pc gemaakt terwijl ik een testmail stuurde naar pop.hccnet.nl, zie aangehechte trace.
Packet 28 pc naar pop.hccnet.nl sync request
packet 29 pop naar pc sync ack
packet 30 pc naar pop ack
packet 100 pop naar pc reset.
Vanwaar de reset? is er een timeout op het vc opgetreden of mag ik gewoon niet naar binnen?
vriendelijke groeten,
Henk

Heren, dames, tot op dit moment heb ik geen verdere reactie op dit ticket gezien?
Wat is er aan de hand?

vriendelijk groetend,
Henk

Zie instructies: https://hcc.nl/faq-hccnet

Meer specifiek: Wat zijn de technische specificaties van HCC-net?

Gebruikersnaam is emailadres

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hoe installeer ik mijn hcc-e-mail op mijn iPad ?
email
inkomende e-mail lukt niet meer
niet kunnen verzenden van mails naar .....@het netnl
geen email meer op mijn outlook sinds 20-02-2023
Artikel details
Artikel ID: 4007
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 30/03/2023 14:17:34
Aantal bekeken: 32
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies