Beste Hcc medewerker, het lukt me niet om via outlook na de mail migratie meer mijn mail te bekijken. Ik heb van alles geprobeerd en verschillende settings geprobeerd maar niets lijkt te werken. Ook heb ik verschillende vpn ipnummers geprobeerd om een deny uit te sluiten. Ik gebruik het pop3 protocol. Met de volgende settings: pop3 pop.hccnet.nl 995 ssl Ik begrijp dat dit afwijkt van jullie gegevns in de migratie mail maar ook die settings werken niet. Gaarne hulp. Vriendelijk groetend, HenkDe enige juiste settings zijn nu POP3 servernaam pop3. of pop.hccnet.nl met poort 995 en SSL/TLS. IMAP servernaam imap.hccnet.nl met poort 993 en SSL/TLS SMTP servernaam smtp.hccnet.nl met poort 465 en SSL/TLS Gebruikersnaam Jouw HCC.net mail adres (dit geldt ook voor webmail) Authenticatie Jouw HCCnet account wachtwoord. Windows 7 heeft vaak oudere versies van mail programma's en dat kan een uitdaging vormen. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Jan, in de migratiemail stond onderstaande mailsettings lijst: Zie foto Dit is dus foutief, naar iedereen verzonden zonder een correctie. Ik gebruik outlook versie 2010. Ik kan onder verbindings encryptie kiezen voor: None, ssl, tls en auto Vr, gr. HenkBeste Jan, ik heb zojuist een netwerk trace op mijn pc gemaakt terwijl ik een testmail stuurde naar pop.hccnet.nl, zie aangehechte trace. Packet 28 pc naar pop.hccnet.nl sync request packet 29 pop naar pc sync ack packet 30 pc naar pop ack packet 100 pop naar pc reset. Vanwaar de reset? is er een timeout op het vc opgetreden of mag ik gewoon niet naar binnen? vriendelijke groeten, HenkHeren, dames, tot op dit moment heb ik geen verdere reactie op dit ticket gezien? Wat is er aan de hand? vriendelijk groetend, HenkZie instructies: https://hcc.nl/faq-hccnet Meer specifiek: Wat zijn de technische specificaties van HCC-net? Gebruikersnaam is emailadres Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies