Al jaren verstuur ik mail via HCC op al mijn apparaten. Niet alleen mijn Hcc email maar ook de email van mijn eigen email adres (joriskrogt.eu). De laatste 2-3 weken kan ik geen email meer versturen waarbij mijn eigen email adres als afzender is opgegeven. Als ik als email adres het Hccnet email adres invul kan ik de mail verzenden. Als ik mijn eigen email adres invul (joriskrogt.eu) kan ik geen email meer verzenden. Dat heeft voorheen altijd gewerkt. De foutmelding is: 'Cannot send the message. Verify the email address in your account properties. The server responded: 550 us.' Dezelfde fout heb ik de laatste weken op al mijn appareten (laptop, mobiel, etc). Zijn de instellingen van de HCC SMTP server aangepast? Kan ik nog steeds email verzenden via HCC met een eigen email adres (dus een niet @hccnet.nl adres)? Kan ik iets aan mijn instellingen aanpassen? Ik hoor graag van u. Mvg, Joris van der KrogtVanwege verscherpte veiligheidsmatregelen op het internet kan het niet meer worden toegestaan door een "kleine" provider als HCC om mail anders dan met een afzender @hccnet.nl te verzenden via onze smtp server. Vooralsnog lijkt dit via de smtp server van google nog wel te kunnen. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Snap ik. Duidelijk. Alleen is deze nieuwe configuratie niet duidelijk gedeeld door HCC. Aangezien HCC altijd het gebruikt van de HCC SMTP server heeft gepromoot voor het verzenden van je email (ook niet hccnet email!), was het wel prettig geweest dat deze aanpassing duidelijk en breed gecommuniceeerd was. In de informatie en FAQ over de recente mail migratie is hier niet over gesproken (in elk geval tot 3 weken geleden). In elk geval dank voor de reply.Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies