Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Outlook 2016 crash

Oplossing

L.s.

Sinds de upgrade van HCC Mail crashen mijn computers (Win10 en Win 11) als ik in Outlook 2016 mijn HCCNet mailadres probeer toe te voegen. Ik krijg dan het "Blue screen of death" te zien en start de computer opnieuw op. Mijn Windows 11 computer heeft een compleet nieuwe en schone installatie van Win 11 gehad.

Tekst op het blauwe scherm : "Stopcode DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL" Mislukt tcpip.sys
Met vriendelijke groet,

A.J. Kromhout

Heb je de volgende zaken al eens bekeken?

https://www.tomshardware.com/how-to/fix-irql-not-less-or-equal-errors-windows

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Heb een aantal zaken geprobeerd maar het probleem blijft bestaan. Heb besloten, omdat ik mijn hccnet mailadres sporadisch gebruikt, indien nodig met webmail mijn hcc mail te bekijken. Mocht er een andere hcc-er zijn met hetzelfde probleem en een oplossing heeft dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

A.J. Kromhout

Wil je aub de output van de volgende commandos in de vraag bijvoegen :

1. DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
2. sfcscan /now
3. perfmon /rel

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen kan niet updaten
taakbalk weigert willekeurig
Windows 10 opnieuw installeren na upgrade
Update naar 1703 (creators update)
Windows start menu werkt niet
Artikel details
Artikel ID: 4319
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 09/06/2023 14:00:59
Aantal bekeken: 17
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies