In PC Active lees ik over de update 23H2 voor Windows 11. Als ik bij mijn instellingen kijk, zie ik dat ik werk met update 21H2. Voor zover ik weet, heb ik geen update 22H2 van Windows ontvangen. Hoe kan ik mijn Windows 11 besturingssysteem voorzien van de nieuwste update-versie?Normaal gesproken worden updates automatisch aangeboden als ze geschikt zijn voor uw PC. Wellicht zijn updates niet mogelijk als u oudere hardware gebruikt. Wellicht al gedaan, maar voor alle zekerheid: - Toets Win+I om het instellingen menu te openen - klik links onder op menu-optie 'Windows Update' - klik dan rechtsboven op de knop 'Naar updates zoeken' Meer informatie staat op deze pagina: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-updates-downloaden-zodra-deze-beschikbaar-zijn-voor-uw-apparaat-cad7b32b-001e-435b-9110-f18309b54168 Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. met vriendelijke groet, Reinder Mulder Medewerker vraagbaak *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Reinder, Hartelijk bedankt voor je reactie. Ik stuur hierbij een schermopname van mijn systeem. De computer is nog niet zo oud, ik denk 2 of 3 jaar, en ik werk onder Windows 11. Er staan geen updates klaar om te installeren. Ik heb echt geen idee waarom die updates niet zijn binnengekomen. Kan het te maken hebben met strenge anti-virus software? Vriendelijke groeten, PaulHet lijkt mij niet aannemelijk dat een strenge anti-virus updates zou tegenhouden. Aangezien de PC nog niet zo oud is zou ik eens kijken naar de support pagina's van HP voor uw PC-type. Mogelijk zijn er BIOS-instellingen van invloed maar die zou ik dan in de veelgestelde vragen van HP verwachten. Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. met vriendelijke groet, Reinder Mulder Medewerker vraagbaak *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Reinder, Vandaag heb ik contact gezocht met HP. Een medewerker heeft mijn computer op afstand overgenomen en is ook met BIOS aan de slag gegaan. Na flinke actie kwam hij er ook niet uit en kon enkel melden dat misschien bij deze computer geen verdere service van Windows zou worden verleend. Ik vind het een vaag verhaal. Het systeem staat nog steeds op 21H2 Nu probeer ik nog Coolblue, de verkoper van mijn desktop. Met vriendelijke groeten, Paul DujardinGoede actie(s)! Microsoft heeft overigens ook een tool die aangeeft of de PC geschikt voor updates (na hardware veranderingen, maar dat hoeft natuurlijk niet): https://support.microsoft.com/en-us/windows/how-to-check-if-your-device-meets-windows-11-system-requirements-after-changing-device-hardware-f3bc0aeb-6884-41a1-ab57-88258df6812b Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. met vriendelijke groet, Reinder Mulder Medewerker vraagbaak *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies