Hoi, ben overgestapt naar een nieuw modem en router (Zyxel) i.v.m. glasvezel. Nieuwe netwerknaam, nieuw wachtwoord. Mijn "oude" Powerline (Fritz) krijg ik echter niet aan de praat. "Zoekt oud netwerk enz." Resetten volgens Fritz (15 sec.) helpt niet. Enig idee hoe dit op te lossen? Zyxel herkent de Powerline1260 wel in het netwerk, geeft het aan in de netwerkverbindingen, geeft er een eigen ip-adres aan. Dit adres is niet bereikbaar.Hallo Rob, Als je een android telefoon hebt kun je de app Network Analyser Pro gebruiken. Deze toont alle netwerkapparaten in het netwerk. Maar de router doet dat bij jou ook wel lees ik. Heb je wel een app van Fritz in gebruik? Op de site van avm.de zie ik de app FRITZ!App WLAN(iOS) staan. Wat je ook kunt doen is een netwerkkabel in de Powerline steken en dan proberen in te loggen. Op de site hieronder staat ook allerlei informatie. https://nl.avm.de/vraagbaak/ Ik doe er ook een gebruiksaanwijzing bij over de Fritzbox. Voorlopig laat ik het hierbij. Op afstand is het lastig om te zien wat er mis is. Met vriendelijke groet, Vraagbaak HCC Senioren Academie *****Disclaimer***** De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. HCC Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten. Dag Roelof, Bedankt voor je bericht. Met een kabel kan ik wel de Powerline vinden op mijn router, maar geen toegang krijgen i.v.m. oude netwerk en wachtwoord. Een reset lijkt mij de enige mogelijkheid. Ik neem hiervoor wel contact op met AVM. Verder ga ik morgen op vakantie dus eventjes geen wifi problemen. Met vriendelijke groet, Rob de Koning.Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies