Als ik iets toegevoegd heb .b.v. in Lightroom Classic, dan wil ik de veranderingen opslaan. via Bestand / vind ik niets op het gebied van opslaan. Wel krijg ik de mogelijkheid om een backup te maken. Vraag hoe sla ik op in Lightroom ClassicVolgens Copilot: In Lightroom Classic sla je wijzigingen niet op de traditionele manier op, zoals je dat misschien gewend bent van andere programma’s. In plaats daarvan worden alle aanpassingen automatisch opgeslagen in de catalogus van Lightroom. Als je echter je bewerkte foto’s wilt opslaan als aparte bestanden, moet je ze exporteren. Hier zijn de stappen om je foto’s te exporteren in Lightroom Classic: Selecteer de foto’s die je wilt exporteren in de rasterweergave of de filmstrip. Ga naar Bestand > Exporteren of klik op de Exporteren knop in de module Bibliotheek. In het dialoogvenster Exporteren kun je de bestandsindeling, bestandsnaam, locatie en andere instellingen kiezen. Klik op Exporteren om de foto’s op te slaan op je computer. Door deze stappen te volgen, kun je je bewerkte foto’s opslaan als nieuwe bestanden, bijvoorbeeld als JPEG of TIFF12. Heb je nog andere vragen over het gebruik van Lightroom Classic? Meer informatie 1 helpx.adobe.com 2 happyphotographer.nl 3 youtube.com 4 youtube.com 5 youtube.com 6 blog.zoomacademy.nl 7 helpx.adobe.com 8 eoszine.nl +6 meer Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Bedankt voor uw reactie. Misschien had ik het volgende moeten toevoegen? Als ik in gezichtsherkenning een groot aantal gezichten benoemd heb en ik stop, dan ontdek ik dat ik weer voor af aan kan beginnen met benoemen. Kan dit kloppen en wat moet ik dan doen? Bij voorbaat dankZoals je ziet heb ik gebruik gemaakt van AI Copilot. Advies: Formulier duidelijk je probleem en maak gebruik van Copilot om het juiste antwoord te krijgen. Zie ook de website van Seniorenacademie om eventueel een andere AI functie in te schakelen Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies