Vraag
24 mei kwam ik tot de ontdekking dat in mijn HCC-webmail alle oude mail berichten verdwenen waren. Er waren drie nieuwe berichten van april waarvan twee van amazon die niet voor mij bestemd waren (kan fout van amazon zijn) en een van een onbekende (kan spam zijn geweest). Mijn oude email staat gelukkig nog wel in Windows Live mail. Omdat ik het niet begreep en vertrouw heb ik mijn wachtwoord veranderd. Het is behalve mijn wachtwoord voor e-mail ook mijn wachtwoord voor mijn hoofd account van HCC. Hebt u een verklaring hiervoor en is het veranderen van mijn wachtwoord voldoende om verdere problemen te voorkomen. Heb eerst bericht gestuurd naar de HCC ledenadministratie. Zij advisren mij met u contact op te nemenĀ
Antwoord
HCC heeft zijn e-mail uitbesteed aan schonemail.nl. Indien U problemen heeft met het ontvangen of verzenden van e-mail dan gaarne kontakt opnemen metĀ spam@hcc.nl.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies