Vraag:windows live mail 2012 wil niet meer opstarten. Het beging schermpje blijft maar in beeld met tekst opstarten en het blauwe rondje blijft draaien. Is ook niet te stoppen anders dan door hele laptop uit te schakelen. Verder krijg ik bij het opstarten van het systeem de melding in een popup schermpje kan geen verbinding maken met windows services. kan geen verbinding maken met Servicegroup policy client.
Antwoord:Met betrekking tot probleem 1 heeft u 2 optie's die naar mijns inziens het best zouden werken. Optie 1: live mail updaten Optie 2: live mail verwijderen en opnieuw installeren. Optie 1 Hopelijk zijn na de updates alle problemen verholpen, dit heeft een grote kans van slagen. U kunt het programma updaten door op deze link te klikken: https://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=49486 Optie 2 Verwijderen doet u in 5 simpele stappen. 1. klik op "start". 2. klik op "configuratiescherm". 3. zoek "windows live essentials" in het scherm. 4. klik op "verwijderen". 5. vink de optie "windows live mail" aan. U kunt de nieuwe versie downloaden door op deze link te klikken http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/essentials Met betrekking tot probleem 2 heeft u voor zover ik kan zien 1 optie, mits u Google Chrome gebruikt. Het probleem zou opgelost moeten zijn als u in Google Chrome uw browsergegevens verwijdert. Houd er wel rekening mee dat u dan wel de wachtwoorden die de computer heeft opgeslagen kwijt bent. Het verwijderen doet u in 3 simpele stappen. 1. U gaat naar "instellingen". 2. U klikt op "Geschiedenis". 3. U klikt op "verwijderen browsergegevens". Met vriendelijke groetenVraagbaak beantwoorderReactie:Optie1(updaten) werkt niet. Ik krijg dan de melding 'Windows live mail was not installed Please try again later".De procedure voor optie 2 blijkt niet correct te zijn. In het configuratiescherm komt windows live Essentials niet voor. Wel als je eerst nog programmas en onderdelen kiest. Dan kun je via wijzigen kiezen voor herstellen. Na herstellen blijkt het mail programma weer te werken. Probleem 2 heb ik wel met het door jullie gegeven advies kunnen oplossen. Mijn dank voor alle genomen moeite en met vriendelijke groeten,
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies