Vraag:In Windows Live Mail krijg ik voor één van mijn zes e-mailadressen (een Hotmailadres)steeds een foutmelding. Zie de bijlagen. Ik heb mijn wachtwoord al vernieuwd maar het probleem blijft. Wat kan ik daar aan doen?Antwoord:Ik heb de foutmelding die u bij uw email krijgt voor uw opgezocht en heb hier een Windows programma voor gevonden die het probleem automatisch voor u oplost, helaas is er geen Nederlandse versie van deze Microsoft pagina dus leg ik per stap uit hoe dit werkt. 1. Ga naar https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/2842520 2. Klik op de knop ‘’ download ‘’ 3. Het programma word gedownload, selecteer run of openen. 4. Volg de stappen op. Als het u het probleem blijft ervaren of u nog verdere vragen hebt zien we graag een reactie van u. Met vriendelijke groetenVraagbaak beantwoorder
Bijlagen: 3.jpg 2.jpg
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies