Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Foutmelding in e-mail

Oplossing

Vraag

Een van de ontvangers van mijn e-mails krijgt steeds de melding: "Het resultaat van de fraudedetectiecontroles voor deze afzender is negatief. Deze afzender is mogelijk niet betrouwbaar". Andere ontvangers krijgen dit niet. Ik heb gezocht op internet. Daar werd geadviseerd om een mailtje naar Mail Tester te sturen. Daarvan ontvang ik dan het volgende rapport: zie bijlage.
Hebt u enig idee wat ik hier mee aan moet?
Ik mail via Thunderbird.

Antwoord

HCC heeft zijn e-mail uitbesteed aan schonemail.nl.

Indien U problemen heeft met het ontvangen of verzenden van e-mail dan gaarne kontakt opnemen met support@henz.nl of +31 (0)20 8950895

Reactie

Inderdaad is het probleem zoals beschreven in deze supportaanvraag nu opgelost.

Ik heb - zoals geadviseerd - contact met schonemail gehad. Het bleek dat het probleem werd veroorzaakt doordat ik als uitgaande server smtps.xs4all.nl gebruikte. Op hun advies heb ik dat veranderd in smtp.hccnet.nl. Daarmee was het euvel verdwenen.

Bijlagen:
Resultaat-Mail-Tester-28-5-2017-1.jpg Resultaat-Mail-Tester-28-5-2017-1.jpg

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Mail berichten verdwenen
Uitgaande E-mail
e-mail adres wordt niet gesupport
uitgaande email
kan geen mail versturen
Artikel details
Artikel ID: 562
Categorie: Email
Datum toegevoegd: 19/06/2017 10:38:25
Aantal bekeken: 643
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies