Vrager
Ik heb van de week tot 3 maal 'n boeking willen doen per e-mail bij zondagmiddagpodium@meerwaarde.nl Alle keren werd deze geretourneerd met 'n technisch verhaaltje erbij (zie hier onder) Boeking via m'n kpnmail ging dus wel. Wat is hier fout bij hccnet? The original message was received at Fri, 15 Nov 2019 09:43:41 +0100 from smtp.hccnet.nl [94.232.163.7] ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <zondagmiddagpodium@meerwaarde.nl> ----- Transcript of session follows ----- 550 5.1.2 <zondagmiddagpodium@meerwaarde.nl>... Host unknown (Name server: [mail.meerwaarde.nl]: host not found) Reporting-MTA: dns; mx.schonemail.nl Received-From-MTA: DNS; smtp.hccnet.nl Arrival-Date: Fri, 15 Nov 2019 09:43:41 +0100 Final-Recipient: RFC822; zondagmiddagpodium@meerwaarde.nl Action: failed Status: 5.1.2 Remote-MTA: DNS; [mail.meerwaarde.nl] Last-Attempt-Date: Fri, 15 Nov 2019 09:43:42 +0100Het is mij niet duidelijk waarom de mail wordt geweigerd. Hij kan de server niet vinden of wordt geweigerd. Waarom ??????
Beantwoorder Gaervan uit dat andere emailadressen geen problemen geven?VragerAls dit het officiƫle antwoord van de HCC is ben ik toch zeer verbaasd. Andere e-mail adressen hebben mij voor tientallen jaren nooit problemen gegeven maar dit was de eerste keer. Mijn internet provider is sinds 2 maanden KPN (was Ziggo) maar gebruik voor m'n e-mail praktisch alleen hccnet en dat werkt verder heel correct. Dus nogmaals, wat is de reden en wat gaat HCC er aan doen?
BeantwoorderIk heb uw vraag intern doorgezonden naar onze speciale HCC-net helpdesk en gevraagd of zij dit na kunnen kijken waarom het niet lukt en of ze het probleem op kunnen lossen. Zodra ze een antwoord retour hebben gezonden zal ik het bijvoegen in het ticket.Beantwoorder De helpdesk heeft het e-mailadres op een safelist gezet en nu zou u de mails daarvan wel moeten ontvangen.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies