Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


pop-up venster in E-mail

Oplossing

Vraag:

Sinds kort krijg ik onderstaande mededeling, desondanks kan ik wel verzenden en ontvangen via Gmail. Wat is de oorzaak en hoe kan ik het verhelpen?

"Voor het account Gmail (jangwitteveen) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Alle berichten is niet voltooid. Kan Alle berichten niet op de IMAP-server selecteren. Vernieuw de mappenlijst en probeer het opnieuw.

Reactie van server: NONEXISTENT] Unknown Mailbox: [Gmail]/Alle berichten (now in authenticated state) (Failure)
Server: 'imap.gmail.com'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCCD2
Protocol: IMAP
Poort: 993
Beveiligd(SSL): Ja"

Antwoord:

Account te verwijderen en weer toe te voegen aan Windows Live Mail, volg hiervoor mijn onderstaande stappen:



Opmerking: Maak voor de zekerheid een back-up van je berichten (inclusief Opslagmappen), contactpersonen en je Agenda.


Voer de onderstaande stappen uit voor het exporteren van e-mailberichten:

Klik tegelijkertijd op de toetsen Alt + F,
Selecteer E-mail exporteren en klik op E-mailberichten,
Volg nu de instructies van de Wizard.



Volg de onderstaande stappen voor het importeren van e-mailberichten:

Klik tegelijkertijd op de toetsen Alt + F,
Klik op Berichten importeren,
Volg nu de instructies van de Wizard.

*) Voer onderstaande stappen uit voor het importeren van contactpersonen:

Klik op Contactpersonen,
In de werkbalk vind je de knoppen Importeren,
Kies voor het opgeslagen .csv bestand om je contactpersonen weer te importeren.

Mocht dit niet oplossen, neem dan gerust weer contact met ons op.



 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Backup maken van mailberichten
Mail in Windows 10 gebruiken
Windows Live Mail stopt per 30 juni. Wat nu?
E-mail berichten komen steeds terug
van kpn naar ziggo, geen uitgaande email
Artikel details
Artikel ID: 696
Categorie: Email
Datum toegevoegd: 18/01/2018 21:24:52
Aantal bekeken: 328
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid