Vrager:
In toenemende mate word ik bij het bezoeken van een site op internet geconfronteerd met het feit dat het contact met de site verlies en er dus wordt uitgegooid. Onlangs ontving ik een mail van ING met de mogelijkheid om een video te bekijken over de nw mogelijkheid om met de app een overboeking goed te keuren maar na het begin scherm werd ik er uit gegooid Deze eerste omschrijving geld voor mijn tablet, bij de tel kom ik verder mar bij het instellen van de cookies gebeurt er niets en kom ik niet verder. Graag zou ik willen weten waar dat vandaan kan komenVrijwilliger: Het lijkt erop dat uw een slechte internet verbinding heeft. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Allereerst kunt u de snelheid van uw internetverbinding testen op de website http://www.speedtest.net/nl . Hierdoor krijgt u een indicatie wat uw downloadsnelheid en uploadsnelheid van uw netwerk is. En of deze snelheid overeenkomt met wat de provider aanbiedt (met natuurlijk verlies van door gebruik van wifi mee te nemen). Op de volgende website zijn een aantal oorzaken te vinden waarom uw draadloos wifi steeds weg valt. Misschien helpt dit u verder om het probleem te achterhalen. https://www.internetvergelijk.nl/vragen/waarom-valt-draadloos-wifi-internet-steeds-weg/ Mocht u na deze mogelijke oorzaken nog steeds geen duidelijkheid hebben van het probleem kunt u nogmaals contact met ons opnemen of de provider berichten. De provider is meer op de hoogte van uw situatie.Vrager:Dit is hoogstwaarschijnlijk niet de oorzaak want de internetsnelheid via glasvezel is goed dwnl 8,72 mbps upl 10,3 mbps Ik heb het inmiddels wel voor elkaar gekregen via mijn mobiel door akkoord te gaan met volledig cookie gebruik en het is ook gelukt via mijn laptop met een wifi verbinding alleen met mijn android tablet lukt het niet ?Vrijwilliger: Hier heeft u een kleine handleiding die u kan gebruiken om cookies op Android te accepteren 1.Open de web browser-app. 2.Druk op de knop Menu op het apparaat 3.Kies Instellingen (mogelijk moet je op "Meer" drukken om de optie Instellingen te zien) 4.Eenmaal in het scherm Instellingen bladert u door de lijst en ziet u opties om Javascript in te schakelen en Cookies inschakelen (Cookies accepteren). Mocht u hierna nog steeds geen oplossing gevonden hebben of heeft u nog meer vragen, dan kunt u gerust terugmailen.Vrager:Bedankt voor uw reactie maar helaas kom ik met uw aanwijzingen niet verder Bij mijn tablet staan zowel cookies accepteren als javascript accepteren aan. Ik heb inmiddels ook al geëxperimenteerd met een ander android tablet en daar lukt het wel Dus in ieder geval kan de conclusie worden getrokken dat het aan mijn tablet ligt Ik heb ook de instellingen van beide tablets naast elkaar gelegd maar daar haal ik ook niets uit dus blijft het voor mij een raadsel
Vrijwilliger:
Doordat u zelf heeft onderzocht of het op een andere Android Tablet wel werkt ben ik tot het vermoeden gekomen dat het zou kunnen liggen aan uw browser. Het zou dus een oplossing kunnen zijn om uw browser compleet te resetten en misschien zelfs opnieuw te installeren. Dit doet u als volgt: Op de ‘’internet’’ app van Android zelf: 1. Druk op de puntjes rechts boven uw scherm voor de opties. 2. Druk als vervolgens op ‘’geavanceerd’’ en daarna op ‘’websites beheren’’. 3. Daar kunt u al uw geschiedenis met elke bezochte site op de browser verwijderen. 4. Start de app opnieuw op en kijk of het heeft gewerkt. Op de app van ‘’Google Chrome’’: 1. Haal uw account en gegevens van de app af. 2. Verwijder ook uw geschiedenis en cookies van elke site. 3. Verwijder de app via uw Playstore en installeer de app opnieuw. 4. Vul uw account gegevens in (waarbij uw geschiedenis en cookies van zijn verwijderd). 5. Bezoek een site waarvan u weet dat er al eerder problemen mee waren en controleer of het heeft gewerkt.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies