Vrager
Een week geleden (dus rond 15 december) kreeg ik last van pop-up-mededelingen. Het verwijst naar GSTYY.com. Op de tablet is McAfee als gekochte beveiliging actief. Maar scannen levert geen resultaat op. Wanneer ik ga "googelen" zie ik wel aanpakken voor PC's , maar niet voor tablets. Ik zoek hulp om mijn tablet-probleem (ongewenste pop-ups) te verhelpen. Ik verneem graag of je daar hulp voor weet.Beantwoorder Gestyy is een vorm van adware. U wordt waarschijnlijk continue doorgelinkt. U zou Malwarebytes kunnen proberen voor Android. Via de onderstaande link kunt u deze software downloaden.https://nl.malwarebytes.com/android/Beantwoorder Ik ben toch wel benieuwd of Gestyy nu volledig verwijderd is van uw tablet.Vrager Met Malwarebytes kom ik in een advertentie-omgeving terecht. "Er zijn problemen, maar dan moet je Upgraden". Ik gebruik een betaalde versie van McAfee (zowel op PC als op tablet). Die kon mij ook niet voldoende helpen. Resultaat : een hinderlijk beeld als spontaan de browser wordt geopend. En de onzekerheid of dit virus achter de schermen andere activiteiten ontwikkeld waarvan ik geen weet heb. Voorlopig moet ik er mee leren leven. Dank voor de reactie en mocht er een adequate oplossing beschikbaar komen, dan hou ik me aanbevolen.Beantwoorder Wat vervelend dat uw betaalde versie van McAfee, bij een volledige scan, niets detecteert en ook niets in de ‘quarantine’ plaatst. Het is natuurlijk ook onzin om 2x te betalen! Van Windows weet ik dat het vaak ongewenste 'extensions' zijn, die in de browser zijn geslopen. Die zijn in Windows eenvoudig te verwijderen. Op Android is dat anders. Ervaart u dit probleem overigens in alle browsers of alleen één specifieke?!https://support.google.com/chrome/answer/2765944?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl&oco=1 Stap 3 is denk ik de meest geschikte. Hopelijk helpt dit… Anders zoeken we gewoon verder.VragerLet op !! voortschrijdend inzicht !! De problemen zijn ontstaan rond het installeren van de app van de Kon.Bibliotheek. Daarmee kun je digitaal boeken lezen op je bieb-pas. Ik heb die app verwijderd EN ?? geen meldingen meer. Mijn (snelle) conclusie is dat het virus in deze app zit. Ik ga dit aan de Kon.Bibliotheek melden. En we gaan voorlopig weer boeken lezen op een e-reader en NIET op de tablet. Dank voor de hulp en de aandacht.Beantwoorder Gelukkig heeft u de App gevonden die deze problemen veroorzaakt.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies