Vraag:Ik kom niet meer in mijn administratorHet gaat over het beheerders account inloggen lukt wel met wachtwoord Service profile center error verhindert gebruikers profiel kan niet worden geladen weet U of er ook verborgen functies zitten in win7We hebben de computer met Eausus partitie programma de schijf ingedeeld persoonlijke bestanden op d schijf gezetAntwoord: Het is mogelijk dat uw User Profile corrupt is. U kunt dit mogelijk oplossen door het volgende te doen: "Start u computer op in veilige modus"(u kunt dit doen op de [F8] knop in te drukken tijdens het opstarten van uw pc en vervolgens de optie "opstarten in veilige modus" te selecteren ) Als het goed is kunt u in de veilige modus inloggen op uw administrator account, wanneer u ingelogd bent, volg de volgende stappen: Druk op start en type "regedit" in de zoekbalk. Wanneer u de register-editor geopend heeft moet u naar het volgende pad navigeren: "HKEY_LOCAL_MACHINE>SOFTWARE>Microsof>WindowsNT>CurrentVersion>ProfileList" Hier staat een bestand dat lijkt op: "S-1-5-21-3826283833-305562097-3092423261-1001"( in uw geval iets van S-1-5 $$$$$$$$$$$$$$$$$$) Nu moet u de namen omwisselen van"S-1-5-21-3826283833-305562097-3092423261-1001" naar "S-1-5-21-3826283833-305562097-3092423261-1001.bak" ( u kunt dit doen door Rechter klik op de "S-1-5-21-3826283833-305562097-3092423261-1001" te doen en de optie "naam wijzigen" te selecteren) En dan het wijzigen van "S-1-5-21-3826283833-305562097-3092423261-1001.bak" naar "S-1-5-21-3826283833-305562097-3092423261-1001" Sluit de register-editor. Herstart de computer en start Windows in de normale modus, als het goed is kunt u nu weer normaal inloggen. Ik hoop dat dit uw probleem verholpen heeft, zo niet neem a.u.b. weer contact met ons op via de site of bel (+31) 6 56 36 512 Met vriendelijke groetenVraagbaak beantwoorder Vervolgvraag:Dank U wel ik zal er iemand naar laten kijken die er meer verstand van heeft. Antwoord: We kunnen u live helpen via het "Team viewer" programma mocht u daar interesse in hebben. neem a.u.b. contact met ons op. Met vriendelijke groetenVraagbaak beantwoorder
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies