Hallo, De Hitachi Touro Desk Pro is niet zichtbaar op mijn laptop met Windows 8.1. Ik heb van alles geprobeerd. Bij het aansluiten van de schijf is hij na enige tijd even zichtbaar in verkenner en in schijfbeheer maar verdwijnt dan weer. Ik heb hem daarna gefomenteerd op een oude laptop met Windows XP waar de schijf wel zichtbaar is.( de schijf was toch al leeg ) De software voor deze schijf is hiermee ook verdwenen. Wat kan ik doen om deze schijf zichtbaar te krijgen op Windows 8.1. Ik hoop dat u mij kan helpen met dit probleem. Met een vriendelijke groet, F.H. BlomHe is geen bekende fout op het internet. Hopelijk komt U met de support site http://www.touropro.com/en/support/index.html iets verder. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenGezien er al langere tijd geen reactie is op deze vraag moet ik er van uit gaan dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies