Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Probleem met Outlook

Oplossing

Vraag:
Dit is een vraag van een HCC-lid en hopelijk kunnen jullie helpen. De bedoeling is overigens dat de Vraagbaak en het HCC-verenigingsblad PC-Active nauwer gaan samenwerken. Wellicht dat ik (hoofdredacteur PC-Active) op een andere manier vragen naar jullie kan doorsturen?
Deze lezersvraag is: ik werk al jaren probleemloos met Outlook, na de upgrade van Windows 7 naar 10 is er echter iets veranderd. Bij het invullen van een adres in “Aan” verschijnt als vanouds, zodra ik iets begin in te vullen, de lijst met eerder gebruikte adressen met dezelfde karakters. Vroeger was het zo dat ik, indien het juiste adres er bij stond, dit maar aan hoefde te klikken om het adres voluit ingevuld te krijgen. Dit werkt nu niet meer! Ik moet het gehele adres intikken.

Wat is er aan de hand? Hoe kan ik dit herstellen?

Antwoord:
Ik heb zojuist de vraag bekeken met betrekking tot het automatisch aanvullen van email adressen in outlook.

Als u in outlook naar het kopje bestand gaat en dan het menu opties opent.
Hierna krijgt u een venster te zien waar het kopje e-mail in zou moeten staan als u deze selecteerd staat daartussen de optie automatisch aanvullen. Deze is mogelijk door de upgrade uitgeschakeld.

Volledige instructies kunt u vinden via de volgende link: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/2682333
 
Met vriendelijke groeten
Vraagbaak beantwoorder
 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Gebruik van adresboek
Autocomplete functie in webmail
mail etc. synchroniseren
Windows Live Mail stopt per 30 juni. Wat nu?
Activeren Mail
Artikel details
Artikel ID: 102
Categorie: MsOffice
Datum toegevoegd: 14/02/2016 13:58:35
Aantal bekeken: 489
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 1.0/5.0 (1)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies