Binnenkort ga ik met vakantie en kijk ik naar mijn mail via webmail, maar die is zoals in de bijlage leeg en als ik bij HCC inlog zie ik het beeld van de tweede bijlage. Graag een oplossing voor dit probleem. Trouwens, mijn mail komt via Microsoft Outlook 2010 ook vertraagd binnen en op dit moment helemaal niet.Je haalt je gebruikers-ids door elkaar. Voor hcc.nl moet je gebruiken m.r Voor hccnet.nl moet je gebruiken m.@hccnet.nl (gewone mail) Voor hccnet.nl moet je gebruiken mr@kader.hcc.nl (kader mail) De screenshot die je gestuurd hebt is van m.@kader.hcc.nl en het klopt dat die leeg kan zijn omdat je misschien een forward erop gezet hebt naar m@hccnet.nl. m@hccnet.nl bevat voor ca 250 MB aan mail. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies