Goedendag, Ik heb een Synology NAS in mijn thuis netwerk. Sinds een tijdje, mogelijk na een windows update, krijg ik een window met een melding dat mijn netwerkreferenties onjuist zijn. Als ik mijn NAS in de verkenner wil openen. Ook kan ik mijn gedefinieerde Y schijf op de NAS t.b.v. een back-up map op de NAS ook niet meer openen. Ik kan de NAS wel via het NAS menu benaderen, dus het wachtwoord is nog steeds bekend en actief. In het configuratie scherm onder referentiebeheer/windows-referenties kan ik mijn NAS terugvinden. In een eerdere poging heb ik deze referenie verwijderd en weer op nieuw toegevoegd. De leek de oplossing van het probleem te zijn. Na een tijdje kreeg ik echter weer dezelfde foutmelding en heeft het eerder uitgevoerde truukje geen succes meer. Ik snap niet dat dit probleem spontaan is ontstaan en ik vind het bijzonder irrotant. Weet u raad? Ik ben overigens HCClid 315815In het login scherm voor Uw NAS staat Wilco_PC\Admin. Dit betekent dat op Uw NAS het domein Wilco_PC bekend zou moeten zijn en dat is hoogst waarschijnlijk onjuist. Kunt U eens proberen als een andere gebruiker op Uw NAS in te loggen met alleen admin en het Uw bekende password ? Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenDag Jan, Dank voor je reactie. Ik kan inderdaad met een andere account op de laptop en met invoer van admin en wachtwoord in de NAS komen. Mij is gevallen dat ik in mijn account een melding kreeg van problemen met mijn MS account en heb via een venster ingelogd bij MS. Daarna is het ook mij gelukt om via mijn account de NAS te benaderen. Dit was echter maar van tijdelijke aard want nu lukt het weer niet. Via het andere account lukt dit echter wel. Net even de Y-schijf, de backup map op de NAS ontkoppeld en nu kan ik wel weer bij de NAS. Is dat wellicht het probleem? Het zal mij niet verbazen als het zometeen weer niet lukt. Hoe is dit te verklaren en definitief op te lossen? Groet, CorDe enige juiste methode is volgens mij met een andere account op de laptop en met invoer van admin en wachtwoord in de NAS komen. Ik zie geen relatie van Uw andere opmerkingen met de toegang tot de NAS. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies