Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


App HCC

Oplossing

Het inlogsysteem van de HCC APP. is onlangs gewijzigd.

Daarbij wordt gebruikgemaakt van de Duitse tekst welke niet altijd aangepast is.
Bij herstellen van het wachtwoord kan IK niet zien wat IK ingevoerd heb. Nieuw wachtwoord aangeven vind plaats op mijn PC.
Hoeveel keren uitvoeren geef geen soepel werkend HCC app.
Met meerdere klikken op mobiel kom ik wek naar te lezen berichten op mijn mobiel.

Met Vr. Gr. Jan Groenendijk

Geachte heer Groenendijk,

Allereerst onze excuses voor de verwarring met betrekking tot het inloggen op de HCC-App.

Deze app is gemaakt door een extern bedrijf (Chains) die in Duitsland is gevestigd.

De inlogmogelijkheid op de App is niet bedoeld voor het inloggen op HCC, maar om connectie te kunnen maken met dit bedrijf.

De app is bovendien nog in ontwikkeling en het is in de planning dat deze op de langere termijn nog verbeterd zal worden.

Tot die tijd raden we aan om deze alleen te gebruiken voor informatieve doeleinden als het lezen van de artikelen op de website, maar niet voor het inloggen.

Indien wilt kunnen inloggen om een bestelling te plaatsen, PC-Active digitaal te lezen etc. dan kunt u beter middels een webbrowser op uw mobiel of tablet naar www.hcc.nl gaan. Wij hebben een mobiele versie van de website uitgerold die uitstekend daarop werkt en dit zal automatisch door uw tablet of mobiel moeten worden herkend.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en nogmaals excuses voor de verwarring!

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Instellingen HCCnet-mail
PC Active blad
Geen verbinding met POP3-server
E-mails komen niet binnen, versturen lukt ook niet
email komt niet meer binnen
Artikel details
Artikel ID: 1636
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 15/12/2020 16:40:09
Aantal bekeken: 427
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies