Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Gmail account toevoegen mislukt

Oplossing

bij het toevoegen van een gmail account krijg ik steeds
"geef uw gebruikersnaam en wachtwoord voor de volgende server"

server :imap.gmail.com
gebruikersnaam : pascalenstevin
Wachtwoord: *********

zie bijlage

 Goedendag heer Fasen,



Wat vervelend dat u dit probleem tegemoet komt. Gelukkig is dit probleem gemakkelijk optelossen!

Zoals u had vermeld in uw bericht; gebruikt u de voorlaatste versie van Outlook. Dit is waar, volgens ons, het probleem zich bevindt.



Dit is namelijk een fout van Outlook zelf en is al behandeld en opgelost door het bedrijf. Alleen bevindt de oplossing zich in de nieuwste versie van outlook. Deze installeert u als volgt:



Klik op ‘bestand’.

Klik daarna op ‘Office-account’.

Vervolgens selecteert u ‘Office-updates’.

Tenslotte selecteert u ‘Nu bijwerken’.



Zelf hebben wij dit probleem getest en hebben wij geconcludeerd dat dit ook daadwerkelijk de oplossing is. Mocht dit desondanks toch niet werken, neem dan weer contact met ons op.



Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en geholpen.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


L.S.
Heb volgens aangegeven instructie e.e.a. uitgevoerd, maar de fout is nog steeds hetzelfde.
Wellicht is er een andere oplossing.
Bij voorbaat dank,
Jan

Geachte meneer Fasen,

We hebben gekeken naar u probleem en zijn met een mogelijke oplossing gekomen

U kunt dit volgende stappenplan in outlook volgen

U gaat naar bestand

Druk op account toevoegen
als het goed is opent er nu een nieuwe laad pagina

Vul u e-mail adres in
nu opent een 3de pagina met een bevestiging van u google account u kunt dit veranderen als hier niet het juiste e-mail adres staat

Druk op volgende

Nu vraagt het om uw gmail account wachtwoord u vult deze in

U scrolt naar onder en drukt op toestaan

nu sluiten alle pagina’s behalve de eerste hier staat als het goed is nu account toegevoegd

als laatste kunt u op gereed drukken en dan ziet u hopelijk u e-mail account links staan.

Hopelijk werkt dit voor u en hebben wij u hiermee genoeg geholpen

Wij horen graag van u.



Met vriendelijke groet,

Sebastiaan van Briemen

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


L.S.
Uw bovenstaande aanpak begrijp ik niet.
Ik doe het als volgt:
->Bestand
->Accountinstellingen account toevoegen
->op pagina met de emailinstellingen --->> nieuw
voeg dan alle gegevens in imap.gmail.com SSL poort 993
smtp.gmail.com SSl poort 465
maar het lukt nog steeds niet en vraagt weer om dezelfde info als in de start vraag.
Wat moet ik nu proberen?
Jan

Geachte meneer Fasen,
Wij hebben nog een mogelijke oplossing gevonden mits u Outlook 2016 gebruikt.
De uitleg hierover vind u in de volgende link: https://www.pop2imap.com/gmail_outlook_2016.php
deze uitleg is wel in het Engels als u hier moeite mee heeft willen wij de handelingen wel voor u vertalen.
Hopelijk werkt dit voor u en is het hiermee verholpen. Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,
Sebastiaan van Briemen

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen van kpn naar ziggo, geen uitgaande email
verwijderen van email van stalker
Hoe installeer ik mijn hcc-e-mail op mijn iPad ?
na update geen submappen meer in outlook
mail programma foutmelding na update
Artikel details
Artikel ID: 1726
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 23/01/2021 14:24:09
Aantal bekeken: 334
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies