Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


na update geen submappen meer in outlook

Oplossing

Goedemiddag,

Na de update van Windows 10 zijn er nogal wat problemen ontstaan in Outlook 2016/office 365. Alle mappen etc. waren verdwenen. Met hulp van een ictmedewerker werden de mappen ingekomen post, verzonden post uiteindelijk teruggevonden, maar het adresboek en de agenda blijven leeg. Nog vervelender is dat de submappen van al mijn verenigingen niet teruggevonden werden. Ik werk met twee computers (de tweede wordt door mijn vrouw gebruikt) en maak ik de submappen alleen aan op mijn pc en wordt steeds vermeld "alleen deze computer" en dat geldt ook voor het adresboek. Kunt u mij een oplossing geven voor mijn problemen want dat zal een hoop problemen voorkomen. Bij voorbaat mijn dank voor de beantwoording.
Met vriendelijke groet,
Cor Resseler

Geachte meneer Resseler,

Onze ICT afdeling heeft een mogelijke oplossing gevonden voor uw verdwenen Sub mappen op basis van de gegeven informatie.
De meeste e-mailprogramma’s kunnen mappen tonen en verbergen.
In de mappen boomstructuur, helemaal links, kunt u kleine pijltjes > zien. Als het pijltje > er staat zijn de mappen verborgen. Klik op het pijltje en de mappen komen weer te voorschijn.
Een ander probleem zou kunnen zijn dat de update de mappen heeft verplaatst naar een andere map. Als u bij de boomstructuur op de pijltjes omlaag klikt vouwen deze mappen uit het kan zijn dat uw sub mappen hier per ongeluk in terecht zijn gekomen.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u proberen om boven in de zoekbalk een van de verdwenen mails op te zoeken en komt u hopelijk in uw sub map terecht, Outlook laat dan ook meteen zien waar deze sub map zich bevindt.
Mocht geen enkele van deze opties werken kunt u altijd nog de herstel optie te proberen. Deze bevindt zich in de verwijderde items map. Als geen van de opties werkt zijn u mails definitief verwijderd en zijn deze ook niet terug te halen.

Wij hopen ten zeerste dat een van de opties werkt voor u en dat u de mails terug krijgt.
Als er nog een ander probleem zich voordoet bij u wees dan gerust om een ticket aan te maken bij onze HCC Vraagbaak.

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan van Briemen.
Servicedesk ICT Landstede Harderwijk

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Voor meer info onze website https://seniorenacademie.hcc.nl

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Helaas heeft uw advies niet geholpen maar er resteert nog 1 vraag: wat zijn nu de juiste instellingen voor mijn mailadres: c.resseler@hccnet.nl. Nu staat er IMAP/SMTP. Welke poorten horen daarbij?

Bij voorbaat dank voor de beantwoording van deze vraag.
Met vriendelijke groet,
Cor Resseler

Geachte meneer Resseler,



De volgende poorten zijn nodig voor de imap en SMTP



Imap: (inkomende mails)

Met SSL: 993

Zonder SSL: 143



SMTP: (uitgaande server)

Met SSL: 465

Met TLS: 587

Zonder SSL: 25



Hopelijk bent u hiermee genoeg geholpen.

Als u verder nog problemen heeft horen wij het graag.



Met vriendelijke groet,


Sebastiaan van Briemen.

Servicedesk ICT Landstede Harderwijk

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Voor meer info onze website https://seniorenacademie.hcc.nl

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Submappen
Gmail account toevoegen mislukt
Mailbox kan ik niet leegmaken
back-ups maken
Map maken en beheren op een ipad
Artikel details
Artikel ID: 1608
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 22/11/2020 18:40:40
Aantal bekeken: 1614
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies