Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


opstart probleem van internetsites

Oplossing

Ik heb een PC werkend op;
Windows 10 Home
Kingston 4 GB DDR4-2400, Werkgeheugen
Intel® Pentium G4500, 3,5 GHz socket 1151 processor
120 GB SSD schijf WD Green

Na een laatste update krijg ik met opstarten een scherm dat er
geen verbinding gemaakt kan worden met een site.
Terwijl onderin de taakbalk staat "Netwerk Internettoegang",
krijg wel beeld via favorieten omdat het deels in het interngeheugen staat.
Ga ik bij start> opnieuw opstarten, dan gaat alles wel werken, hoe komt dit?
Ik gebruik Google Chrome.

Geachte H. Schot
Vervelend dat u dit probleem ervaart. Wij gaan ons best doen om dit probleem samen met u op te lossen. Zou u een screenshot kunnen maken van de website die niet werkt en welke site uit uw favorieten werkt wel als u die opent? U kan een screenshot maken door op de knop print screen te drukken deze knop kan verschillende afkortingen hebben zoals bijvoorbeeld prt sc of prnt scrn dan ctrl + v tegelijkertijd in te drukken in Paint dan kan u het bestand opslaan door link bovenin op bestand en dan op opslaan als te klikken dan kan u er een naam aangeven en als een bijlage kan u deze dan toevoegen aan de email.
Loran Burema

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Onderin de taakbalk staat "Netwerk Internettoegang",
krijg wel beeld via favorieten, omdat het deels in het interngeheugen staat bij de meeste is er geen beeld, krijg dit scherm zie bijlages. Ook bij netwerk controle geen resultaat.
mvg Herman

Geachte H. Schot

Bedankt voor uw reactie, uit de screenshot kan ik uitlezen dat de webpagina niet bereikbaar is. Vervelend dat dit probleem nog steeds van kracht is.

Zojuist heb ik wat voor u getest, u geeft aan de pagina te bereiken vanuit uw favorieten. Deze link werkt spijtig genoeg niet meer, ik adviseer deze link te verwijderen en de volgende te gebruiken.

https://www.gamepoint.com

Deze link kunt u dan weer toevoegen aan uw favorieten, zorg ervoor dat er niet iets anders achter .com staat.

Mocht het probleem niet verholpen zijn dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
Reinder Schraa
COMPICT

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Helaas dat werkte niet, na 1 keer opstarten kreeg ik dit bericht, zie bijlage

Goedemorgen! H. Schot

U zou het cachegeheugen en cookies van de browser Chrome even kunnen wissen. Door het cachegeheugen te wissen worden bepaalde problemen opgelost zoals laad- en opmaak problemen met sites.

U vind hier uitleg hoe u dat kan doen.
https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

Laat u ons eventjes weten of dit werkt? succes gewenst.

Ab

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hallo Ab,
zoals het nu gaat werkt het weer goed, als ik 1 keer opstart krijg ik wel verbinding, bedankt voor de moeite.
Herman

Hallo Ab,
na stroom afsluiting heb ik na een tijd de computer weer opgestart blijkt het toch niet te werken, krijg hetzelfde weer na een 2e keer opstarten is het weer goed, ik denk dat het in windows zit.

Goede morgen H. Schot.

Ondervindt u het probleem ook met andere websites?

Als het alleen aan die site ligt, dan heeft de site een probleem. Als u het probleem ook bij andere sites heeft, dan kan het aan uw hardware liggen, van uw computer.
U zou ook een andere browser kunnen proberen om te connecteren met de website, zoals microsoft edge. Als dat werkt dan is uw probleem hopelijk opgelost.

Zou u ons kunnen laten weten of dit werkt?

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Hallo Ab,
verschillende browsers geprobeerd, maar geven hetzelfde resultaat.
mvg Herman

Beste H. Schot

Wat vervelend dat een andere browser niet geholpen heeft. Ik heb met mijn team nog even goed overlegt en we zijn op het volgende gekomen.

1. Hebt u ook Mozilla Firefox geprobeerd.
2. het kan ook zijn dat u niet genoeg ram heb, want 4 GB werkt niet zo fijn met Google Chrome.

Had u ook andere websites geprobeerd want dit konden we niet terugvinden in uw reactie. ook konden we niet zien welke browsers u al geprobeerd had. Zou u dit ons nog even willen laten weten?

We horen graag van u terug.
Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ik heb al mijn favorieten op Firefox en Microsoft Edge uitgeprobeerd na 1 keer opstarten, maar geven allemaal de melding dat ze geen verbinding kunnen maken, terwijl netwerk internet toegang heeft.

Beste H. Schot

Wat vervelend dat dit niet geholpen heeft. Ik denk dat de laatste optie is om de update ongedaan te maken. Zo doet u dat.

1. Ga naar Windows instellingen in uw computer.
2. Klik op bijwerken en beveiliging.
3. Dan staat u op het tabje Windows updates.
4. Dan klikt u op ‘’geschiedenis van updates weergeven”.
5. Dan ziet u allemaal updates.
6. Kijk naar de datums en zoek vanaf welke datum dit incident begon.
7. Ga daarna naar “installatie van updates ongedaan maken”.
8. U komt nu bij een configuratiescherm, hier ziet u allemaal updates
9. Zoek de KB-code achter de update die de fout is.
10. Verwijder deze en start de pc opnieuw op

Nu zou alles weer moeten werken want u hebt de fout verwijderd

Als u verder nog problemen heeft horen we graag van u terug.

Met vriendelijke groet,
Gerrit Kroes

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Favorieten in Windows 10
windows live mail 2012
Router weigert toegang via webserver
opnieuw starten pc
Taalprobleem in Microsoft Outlook
Artikel details
Artikel ID: 1840
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 28/03/2021 11:00:28
Aantal bekeken: 398
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies