Bij het afsluiten van de Webmail van HCC verschijnt bij mij regelmatig de volgende melding bovenaan (met een rode achtergrond): 'Toegang geweigerd. Mogelijk is de gebruiker verwijderd. Maar probeer opnieuw in te loggen' (zie bijlage)Geachte heer Beaujean, Dank voor uw bericht. Ik heb uw vraag doorgestuurd naar onze HCC!net helpdesk en zodra zij een antwoord hebben gegeven dan zal ik dit toevoegen aan het ticket. Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Geachte heer Beaujean, Hierbij de terugkoppeling van onze technische helpdesk. Terugkoppeling: Beste Ledenadministratie, dit kan met de webbrowser te maken hebben als deze niet regelmatig opgeschoond wordt van tijdelijke bestanden en/of cookies. Hier zien we nu niet dat er iets met het account aan de hand is. Om dit te testen kan de gebruiker via een andere webbrowser proberen in te loggen op de webmail. Bijvoorbeeld als de gebruiker normaal Google Chrome gebruikt kan deze het proberen op de Microsoft Edge browser (Die staat vrijwel op elk Windows systeem). Als daar het probleem niet voorkomt, is het opschonen van de webbrowser een optie. Zoals cookies en tijdelijk bestanden verwijderen. *Dit verhaal is wel met de aanname dat de gebruiker normaal kan inloggen op de webmail en dat het probleem zich pas voordoet bij het uitloggen, gezien de opmerking dat dit probleem zich bij het afsluiten van de webmail voordoet. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste HCC Ledenadministratie en Helpdesk, Hartelijk dank voor uw oplossing! Het 'probleem' deed zich inderdaad in Google Chrome voor. Op uw advies heb ik het met de Microsoft Edge browser getest en daarmee ging het goed! Er verscheen GEEN melding! Nogmaals dank en dit ticket kan gesloten worden. Met vriendelijke groet, Roger BeaujeanGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies