Beste mensen, sinds gisteren accepteert mijn account op https://webmail.hccnet.nl/ geen bijlagen meer groter dan 2 mb. per stuk. Voorheen was dit nooit een probleem tot 8mb. Exact dezelfde bijlagen die ik vorige week probleemloos verzond geven nu de melding: Er is een onbekende fout opgetreden. Bovendien krijg ik nu bij het uitloggen soms zeer kort de melding: Toegang geweigerd (eigenaar mogelijk... en dan nog wat) Graag wil ik terug naar de mogelijkheid bijlagen groter dan 2 mb. te versturen. 2 mb. is in de huidige tijd simpelweg niet voldoende. Met vriendelijke groet, Johannes HoogedoornGeachte heer Hoogedoorn, Dank voor uw bericht. Ik heb deze doorgestuurd naar onze helpdesk en zodra zij hebben geantwoord zal ik het antwoord toevoegen aan het ticket. Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Dank u, ik wacht af. Ik heb per ongelukt op markeer als opgelost geklikt. Dat is natuurlijk nog niet het geval totdat er ook daadwerkelijk een oplossing komt van de helpdesk. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, J.HoogedoornGeachte heer Hoogedoorn, Dat geeft niets, u heeft het weer opengezet nu. Vanaf heden zouden bijlagen weer kunnen worden geaccepteerd tot 8MB. Voor uw andere vraag moet ik u het antwoord nog even verschuldigd blijven, maar zal ik u per e-mail sturen zodra ik deze heb ontvangen van de helpdesk! Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Geachte heer Hoogedoorn, Hierbij het antwoord van de technische helpdesk: Wij hebben hier betreffende melding na vele pogingen helaas nog niet gezien. De heer Hoogedoorn kan proberen om de webmail hard te herladen. Hierdoor wordt de webpagina, en de onderdelen, opnieuw van de webmail server geladen. Zonder oude onderdelen uit de browser cache te hergebruiken. In Chrome op de laptop/desktop waar het mis gaat: • Open https://webmail.hccnet.nl/ en zorg dat je ingelogd bent • Onder Windows: Druk op Ctrl+Shift+R (drie toetsen tegelijk) • Of op de Mac: Cmd+Shift+R (ook tegelijk) Op een iPad/iPhone: • Open de Instellingen app • Een stuk naar beneden, staat Safari. Tap op Safari. • Helemaal onder aan die pagina staat Geavanceerd, maar wat we gaan doen valt wel mee. Tap op Geavanceerd. • Tap daar op Websitedata • Vul "hccnet" in, bij het zoekbalkje • Je kan dan de HCCnet items als een elastiekje van rechts naar links schuiven. Daarbij komt 'Verwijderen' in het rood in beeld. Als je het helemaal naar rechts sleept en los laat, dan verdwijnt de regel. Opgeslagen wachtwoorden blijven gewoon bewaard. Die zitten hier niet bij. • Als alle hccnet regels weg zijn, kan je in Safari opnieuw https://webmail.hccnet.nl/ openen. Op een Android tablet of telefoon met Chrome: • Ga naar https://webmail.hccnet.nl/ • Tap rechts bovenaan op de drie puntjes van het Chrome menu • Tap op het informatie bordje • Tap 'Site-instellingen' • Tap op de knop 'Wissen en op nieuw instellen' • En kies de link 'Wissen en op nieuw instellen' (hier staat bij 'voor deze website') • Ga opnieuw naar https://webmail.hccnet.nl/ Hopelijk lost dit iets op. In principe zegt de webmail al dat het een en ander niet bewaard moet worden. En verwijst de huidige webmail naar de nieuwere onderdelen met een nieuwe naam. Mogelijk dat HCC leden met bijvoorbeeld satelliet internet, buitengebied ADSL lijnen, of "behulpzame" software om je PC "sneller" te maken, het een en ander extra lang opslaan tegen de wensen van de website in. Maar probeer zeker wel het hard herladen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies