Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Instellingen

Oplossing

Voor e-mail gebruik ik Mozilla Thunderbird. Voor internet heb ik Mozilla Firefox, maar soms gebruik ik ook Google Chrome of Microsoft Edge. Dagelijks krijg ik de melding "De instellingen voor HCCnet2 zijn verouderd". Ik weet absoluut niet wat ik met die melding aan moet, want mijn e-mailadres c.lavell@hccnet.nl werk gewoon naar behoren.
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Deze melding zal zeer waarschijnlijk niets met je internet browsers te maken hebben maar met je Thunderbird configuratie.

Het lijkt erop dat er naast je gewone email account ook nog een hccnet2 geconfigureerd staat die de melding veroorzaakt.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten



 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Authenticatiefout
Melding: Mozilla thunderbird
Mozilla Thunderbird probleem
In Thunderbird wordt bij Reply het oorspronkelijke mailtje blauw
mauil overzetten
Artikel details
Artikel ID: 2289
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 14/09/2021 16:01:43
Aantal bekeken: 373
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies