Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


mail verzend probleem

Oplossing

kan sinds enkele weken geen mail verzenden via hcc mail account

live mail windows

Beste 

Kunt u wel mails ontvangen ?

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ik ontvang wel mail. Instellingen heb ik gecheckt

Beste ,

Is Windows up-to-date?
Het kan zijn dat Live mail niet meer ondersteund wordt of dat het tegen gehouden wordt door de server.
Krijgt u een foutmelding te zien ?

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste , hierbij foutmeldingen, met groet,

Het verbinding maken met de server is mislukt.

Onderwerp 'test'
Server: 'smtp.hccnet.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
Socket-fout: 10013

Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor aec@hccnet.nl.

Onderwerp 'TEST'
Serverfout: 550
Reactie van server: 550 5.7.1 <aec@hccnet.nl>... Relaying denied. IP name possibly forged [185.76.10.131]
Server: 'smtp.hccnet.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee

Beste 
Hieruit lees ik dat u geen permissie heeft mail te sturen en dit wordt tegengehouden door de server.
Dit is mogelijk vanwege verdachte activiteiten, zoals het sturen van spam. Het kan ook zijn omdat u onbeveiligd mail stuurt.

Heeft u het ook geprobeerd met een nadere programma ?
Bijvoorbeeld Windows 10 Mail.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten



Beste,

SMTP op poort 25 gezet
POP3 op poort 995 gezet;

nu werkt het wel,

dank voor het meedenken,

met groet, 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen mail verzend probleem
Uitgaande E-mail
E mail versturen
email instellingen
Hotmail account aanmaken in Windows Live Mail
Artikel details
Artikel ID: 2579
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 15/01/2022 11:38:44
Aantal bekeken: 199
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies