mijn mailbox is vol maar bij mappenbeheer heb ik in totaal maar 12 berichten en de box is 100% vol. hoe kan ik de mailbox leggen of zien waar alle berichten kan lezen die in de mailbox staan.Geacht HCC-lid, Dank voor uw bericht. Een mailbox kan voor bijvoorbeeld 97 % vol staan aangemerkt terwijl de betreffende mails die deze ruimte in beslag nemen niet te zien zijn op HCC-webmail. De reden is dat deze mails heel waarschijnlijk in een niet-zichtbare map zitten. Om dit te verhelpen zal u eerst in Webmail (https://webmail.hccnet.nl )naar Instellingen (rechts bovenin) en dan naar Accounts (links bovenin) moeten gaan. Vervolgens gaat u naar Mappen beheren en ziet u een lijst van alle mappen die zichtbaar en niet-zichtbaar zijn in de Postvak. Niet-zichtbare mappen staan gekenmerkt met een streep door het oogje wat in de lijst achter de map staat. Indien een map “lichtgrijs” is en er een streep door het oogje erachter staat dan is deze niet-zichtbaar en niet aan te passen. Om het wel zichtbaar te maken zal u de map dan eerst moeten ontkoppelen van de map waar het aan is gekoppeld middels de groene knop Setup speciale mappen. Mocht het de map Deleted Items zijn en deze bijvoorbeeld zijn gekoppeld aan Prullenbak dan koppelt u aan Prullenbak tijdelijk een andere willekeurige map. Daarna zal de map Deleted Items van lichtgrijs naar zwart moeten gaan en kunt u de streep door het oogje weghalen door erop te klikken en zal deze daarna wel zichtbaar zijn. Na het verversen van de pagina zal het getal met het aantal mails van de map kunnen wijzigen en kunt u de map daarna weer terugkoppelen aan Prullenbak via Setup speciale mappen. Mappen die aan de Prullenbak zijn gekoppeld kunnen in 1 keer worden geleegd door terug te keren naar de map in de Postvak door op het HCC-net e-mailadres te klikken (links bovenin) en vervolgens naar de map toe te gaan in de Postvak. Tot slot kan dan via het vuurteken (midden bovenin) de Prullenbak in 1 keer worden geleegd. Mocht u hier niet mee uitkomen dan verneem ik het graag en indien gewenst kan ieder lid met dit probleem ook de Ledenadministratie hierover contacteren na het installeren van Teamviewer (www.teamviewer.com) en kunnen wij even meekijken en assisteren bij het legen van de mailbox. Wij zijn op dinsdag en donderdag telefonisch bereikbaar op 085- 0130 124 (van 12.00-16.00 uur m.u.v. feestdagen) Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies