Ik krijg van sommige verzenders bericht dat ze hun mail geretourneerd krijgen. Ik zie dat de indicator aangeeft dat de limiet van 1 GB is bereikt. Gezien de hoeveelheid berichten die ik kan zien inbox en verzonden kan dat niet de oorzaak zijn. De prullenbak geeft 0 bestanden aan en ik zie ook geen bestanden maar ik betwijfel of dat wel klopt?Geacht HCC-lid, Met het nakijken van je account zien we dat je mailbox inderdaad helemaal vol zit. Dit moet middels HCC-net webmail worden geleegd. Hierbij nog een aantal tips die ook terug te vinden zijn op de meestgestelde vragen van HCC-net op www.hcc.nl: Ik heb mails uit mijn webmailbox verwijderd maar de “diskruimte in gebruik” gaat niet omlaag, hoe kan dat? Je hebt mails verwijderd uit je webmailbox maar de indicator geeft aan dat de mailbox nog (even) vol zit. Dit kan ermee te maken hebben dat de Prullenbak niet is geleegd, mails worden pas definitief verwijderd als de prullenbak geleegd is. Hoe verwijder ik mails definitief uit mijn webmailbox? Dat doe je door de map "Prullenbak" te openen, en vervolgens op de button "Prullenbak leegmaken" pl te klikken. Dat verwijdert alle mails in de prullenbak. Je kunt ook een gedeelte van de mails verwijderen door mails in je Prullenbak die je niet meer nodig hebt te selecteren en daarna op Prullenbak prulb te klikken. Al mijn mappen in webmail zijn leeg maar tóch wordt er nog ruimte in beslag genomen, hoe kan dat? Het kan zijn dat er onzichtbare mappen zijn waar mails in zitten die ruimte in beslag nemen. Dit kunt je op de volgende manier controleren, ga rechts bovenin het webmailscherm naar "Instellingen" vervolgens in het linker menu naar "Accounts" en klik op de tab "Mappen beheren". Er verschijnt een lijst met alle mappen inclusief het aantallen mails dat er zich in de mappen bevindt. Ook staat er rechts in de lijst een icoontje van een oog. Als er een streep door het oogje staat, dan is de map niet zichtbaar. De map kan zichtbaar worden gemaakt door op het oogje te klikken. Ik kan een onzichtbare map niet zichtbaar maken, wat nu? Mocht de map lichtgrijs zijn dan kan de status hiervan niet worden gewijzigd. Hij moet eerst ontkoppeld worden via "Setup Speciale mappen", koppel vervolgens een willekeurige map aan de map die je wilt wijzigen. Mocht je hier niet uitkomen neem dan contact op met de ledenadministratie via 085- 0130 124 (op dinsdag en donderdag bereikbaar van 12.00-16.00 uur) Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies