Ik kan niet draadloos printen (Canon TS6350) via vanaf mijn NotebookHelaas geeft u geen informatie over uw situatie. Ik moet dus gokken en een paar opties noemen: Op de printer checken: - WiFi aan? verbonden? (vaak via kleinschermpje en ingebouwd menu) Op de laptop checken: - WiFi aan? verbonden? (werkt internetten wel gewoon?) - toets Win-X -> Apparaatbeheer -> Afdrukwachtrijen (printer zichtbaar? geen waarschuwingen?) - Canon software geïnstalleerd (driver e.d.) Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. met vriendelijke groet, Reinder Mulder Medewerker vraagbaak *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Reinder, ik heb alle 'gangbare methodes" geprobeerd. De win-software is up to date, de Canon juist geconfigureerd, echter windows 11 op mijn Dell XPS vindt de Canon niet. De Canon-driver kan tijdens installatie de Canon niet dedecteren via wifiEven de handleiding bekeken. Goed om het verschil te benadrukken tussen LAN settings - WiFi en WiFi-direct. Dat laatste speelt in dit geval GEEN rol! Wat betreft de connectie lijkt WPS de simpelste optie. Daarnaast geeft de handleiding nog diverse tips om op te letten. Ook is het mogelijk om de netwerk instellingen ter controle vanaf de printer zelf af te drukken. Als de printer goed ingesteld is, zou de printer zichtbaar moeten zijn vanaf iedere PC, tablet of telefoon in het lokale netwerk. Als het probleem alleen speelt op de laptop met Windows11 adviseer ik om e.e.a. eerst helemaal te deïnstalleren (de Canon software èn de printer zelf onder instellingen), de PC te rebooten en daarna de printer schoon te installeren volgens de handleiding. PS. laatste update van de Win-software is van juli 2022. Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. met vriendelijke groet, Reinder Mulder Medewerker vraagbaak *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies