Printopdrachten komen niet aan bij de printerDat kan veel oorzaken hebben en u geeft geen enkele informatie. Advies is om eerst in Windows10 Instellingen 'Printers en Scanners' te openen. Klik dan achtereenvolgens op uw printer - Beheren - Probleemoplosser uitvoeren. Als dat het probleem niet oplost hoor ik graag aanvullende informatie zoals bijv.: - hoe communiceert de laptop met de printer: via USB-kabel of via netwerk? - heeft het eerst wel goed gewerkt? - zo ja, was is er veranderd waarna het niet meer werkt? - wat ziet u als u probeert te printen (meldingen? icoontjes in de taakbalk?) - etc. Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. met vriendelijke groet, Reinder Mulder Medewerker vraagbaak *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Reindert Mulder, Bedankt voor de prompte reactie waarvoor Dank Laptop communiceert met netwerk Heeft wel altijd goed gewerkt Er is wel een kabelbreuk in de straat geweest met de glasvezelkabel. Na alles geprobeert te hebben HP Smart etc heeft het alleen nu pas een foutcode opgeleverd: U9U_Z6P_MZTA. Honenlijk kunt U mij hiermee verderhelpen. Cr. Cees WigmansLijkt erop dat de netwerk-instellingen zijn gewijzigd en daarmee de koppeling tussen pc en printer verbroken. Als het advies uit mijn eerste reactie niet heeft geholpen, adviseer ik om de printer in Windows te verwijderen en opnieuw toe te voegen (via Instellingen - Apparaten - Printers en Scanners - klik op de printer en dan Verwijderen; klik daarna op de grote + om de Printer weer toe te voegen). NB. Ik verwacht niet dat het nodig is om de Printer software te deïnstalleren en opnieuw te installeren. Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. met vriendelijke groet, Reinder Mulder Medewerker vraagbaak *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies