De mail verwerking gaat prima op de Iphone, Ipad, Dell Desktop via het programma outlook van office 2019. Op genoemde Dell Laptop werkt de inkomende mail sinds ongeveer 8 december niet meer. Ik heb het account al een keer verwijderd en weer opnieuw geactiveerd, maar zonder succes. Er is geen foutmelding dat er iets met het account is, maar als ik de mail synchroniseer, dan komt de melding: een ogenblik geduld aub, uw mail wordt opgehaald. Na een enkele tot enige seconden verschijnt onderin de mededeling, dat de mail is bijgewerkt (!), maar er verschijnt geen enkele mail. Dit, terwijl dit op mijn andere media wel gebeurt. Bijzonder is ook, dat bv een op mijn Desktop verwijderde recente mail, WEL als verwijderde mail op mijn Dell Labtop te zien is. Tot voor ongeveer een week geleden werkte alles prima. Op mijn Dell Laptop kan ik wel gewoon berichten versturen. Wat kan hier de oorzaak van zijn en wat is de oplossing? Met vriendelijke groeten, Nico BerkhofGeachte heer Berkhof, Dank voor uw bericht. Naar aanleiding hiervan kan ik niet goed beoordelen waardoor dit wordt veroorzaakt. Ik raad u aan om vandaag even telefonisch contact op te nemen met de vraagbaak helpdesk zodat er mee kan worden gekeken op uw laptop. U kunt hen bereiken op 085-044 1808 tussen 13.00-17.00 uur. Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies