Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Migratie probleem

Oplossing

Het lukt me vandaag de hele dag al niet om in te loggen op mijn webmail.
Foutmelding is:

Ongeldige aanvraag er zijn geen gegevens opgeslagen (soms)

of

Aanmelden mislukt (meestal)

Gaat dit op korte termijn nog goedkomen?
Zou toch graag mijn mail weer kunnen lezen.

Even een aanvulling.
Na het aanmaken van een nieuw bestaand email adres in Thunderbird op basis van pop3 is het gelukt weer mail binnen te halen in Thunderbird.

De webmail blijft dezelfde foutmeldingen geven.

Maar gelukkig krijg ik nu weer de mail binnen.

Mvg,

Aaltje Gorter

Beste HCC-lid,

Inmiddels zijn we inderdaad gestart met de migratie van de hccnet mailboxen. 40.000 stuks moeten worden omgezet en dit gebeurt zoals al eerder gemeld live zodra de gebruiker inlogt. Het kan dus zijn dat tijdens de eerste keer inloggen er meldingen voorbijkomen. Het vergt een enorme serverbelasting. Dit zal worden opgelost in de loop van het proces. Advies: probeer na een kwartiertje nog een keer in te loggen... Het kan zijn dat uw mailbox (nog) leeg is. Deze wordt na de eerste keer correct inloggen gesynchroniseerd! Geduld: uw mail komt terug; dit kan tot Vrijdag 24 februari duren, Voor de juiste instellingen en veel gestelde vragen kijk bij de veel gestelde vragen HCCnet: https://hcc.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1129
Voor overige hulp kijk op de helpdesk pagina: https://www.hcc.nl/helpdesk

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ondertussen is het 25 februari en ik kan nog niet in webmail.

Wat ik nog mis zijn de mailtjes die aan mij gestuurd zijn tussen 19-2-23 23:42 uur en 20-2-23 10:40 uur.

Ik hoop dat die nog te vinden zijn in de webmail.
De melding is nu Aanmelden mislukt.


Mvg,

A Gorter

Geacht HCC-lid,

Inloggen op webmail moet heden gebeuren met uw nieuwe gebruikersnaam, namelijk: uw volledige HCC-net e-mailadres.

Uw wachtwoord is niet gewijzigd (tenzij u dat zelf inmiddels heeft gewijzigd)

Om het wachtwoord te wijzigen logt u in op www.hcc.nl met uw oude gebruikersnaam en gaat u vervolgens naar HCC>Mijn gegevens> Mijn HCC-net en tot slot naar Wachtwoord wijzigen.

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Wachtwoord gewijzigd
Kan niet inloggen op service.hccnet.nl, wel op o.a. webmail
inloggen
outlook ontvangt en zendt geen berichten
Kan niet meer op mijn mail inloggen, account lijkt geblokkeerd
Artikel details
Artikel ID: 3899
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 18/03/2023 15:43:00
Aantal bekeken: 41
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies