Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Wachtwoord gewijzigd

Oplossing

LS.,

Vanmorgen op de link >>>> geklikt. Hoe stom !!
Na een gelezen een bericht op een HCC-site heb ik geprobeerd , zoals het advies was, mijn wachtwoord te wijzigen. Dit is niet goed gegaan en nu werkt mijn oude wachtwoord ook NIET meer.
Voor het openen van mijn mail wordt gevraagd om een wachtwoord nu het bestaande wachtwoord NIET meer werkt.
De mailbox is voor mij erg belangrijk voor het contact met anderen.
Ik weet niet waar ik concreet terecht kan voor hulp, vandaar dit ticket.
Hoe wij samen contact leggen weet ik niet, omdat ik denk dat dit op dit moment via mail moei of niet kan.

Vandaar hierbij ook mijn telefoonnummer 06-10104116. Ik zit ook op whatsapp.

Alvast dank voor de moeite,

met vriendelijke groet, Bart van der Vliet
Middelpaed 11 9262 SW Sumar
Lidnummer 57065

Geachte heer van der Vliet,

Dank voor uw bericht.

Let op!: De gebruikersnaam voor uw HCC-net e-mailadres is heden niet meer gelijk aan die van HCC.nl. Uw nieuwe gebruikersnaam voor uw HCC-net mailaccount is uw volledige HCC-net e-mailadres (b.v.d.vliehccnet.nl). Uw gebruikersnaam voor HCC.nl is b.v.d.vliet

Om uw wachtwoord opnieuw in te stellen voor uw HCC-net e-mailadres logt u eerst in op HCC.nl en gaat u vervolgens naar de kop HCC (midden bovenin de pagina) >Mijn gegevens> Mijn HCCnet>Wachtwoord wijzigen.

Indien u niet meer op HCC.nl in kunt loggen dan kunt u uw wachtwoord voor HCC.nl wijzigen met behulp van uw lidnummer en HCC-code via de onderstaande link:

https://hcc.nl/component/hccxmlbeheer/?view=wwvergeten

Uw lidnummer is 57065. Ik heb uw HCC-code zojuist per sms verstuurd naar 06-*****116.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste lezer,

Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd maar het inloggen werkt helaas nog niet. Op https://hcc.nl/inloggen-1 krijg ik de volgende foutmelding:

> "Er is geen toegang tot het privégedeelte van deze website."

En bij het inloggen op https://webmail.hccnet.nl/ de volgende foutmelding:

> "Aanmelden mislukt."

Ook na een tweede keer het wachtwoord opnieuw in te stellen blijven we bovenstaande foutmeldingen zien. Is er aan jullie kant mogelijk nog iets geblokkeerd?

LS.,

Dit is een vervolg op ticket RNV-MDZ-XE1T. Daarin gaf u duidelijk raad. Nu graag nog het vervolg.
Het wachtwoord heb ik goed kunnen aanpassen. Nu blijft de melding steeds: Aanmelden mislukt bij het proberen om de webmail te laden.
Ergens anders krijg ik het bericht: er is geen toegang tot privé gedeelte.

Het is mij niet duidelijk waarom deze meldingen verschijnen als ten aanzien van het(nieuwe)wachtwoord wordt getoond dat het wachtwoord correct gewijzigd is.

Kan het zijn dat er nog iets geblokkeerd is b.v. uit veiligheids overwegingen van uw kant?

Graag uw reactie, zodat ik verder kan.

met vriendelijke groet,

Barat van der Vliet
Lidnummer: 57065

Heb je ook een antwoord gehad tijdens het opslaan van het nieuwe wachtwoord. De controle op het nieuwe wachtwoord vergeet soms een foutmelding te geven waardoor je denkt dat het goed gegaan is.

Je moet een positief bericht krijgen dat het wachtwoord gewijzigd is Dit komt bovenin de pagina.

Een bijna altijd werken wachtwoord is Hcc20230401!. Voldoet aan alle regels en is sterk

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


We hebben inmiddels driemaal succesvol het wachtwoord gewijzigd, maar het inloggen lukt helaas nog niet. Waarschijnlijk staat er toch aan de kant van HCC nog iets niet goed. We krijgen ook niet de melding dat het inloggen niet lukt, maar de volgende melding:

> "Er is geen toegang tot het privégedeelte van deze website."

Hoe kunnen we weer toegang krijgen tot de webmail? Is het mogelijk om hier telefonisch contact over te hebben? We horen het graag, alvast bedankt.

Vandaag is er ook telefonisch contact geweest met de ledenadministratie van HCC. Als het goed is er niks aan de kant van HCC geblokkeerd. Vanavond hebben we nogmaals het wachtwoord opnieuw ingesteld. Dit gaat goed, maar het inloggen werkt alsnog niet. In de bijlagen 2 schermafbeeldingen die laten zien dat het wachtwoord wijzigen is geslaagd. Na het inloggen blijven we de volgende melding zien:


> "Er is geen toegang tot het privégedeelte van deze website."

We vermoeden toch dat een HCC-beheerder hierin iets zal moeten oplossen.

LS.,

Ik kan nu wel inloggen in de site hcc.nl

Helaas kan ik nog steeds niet bij mijn webmail en dus kan ik ook niet mijn outlook-programma aanpassen.

Hoe fijn zou het zijn als dat met een beetje hulp van u wel zou kunnen.

Wellicht kunt kunt u bellen: 06-10104116

Alvast dank voor de genomen moeite en tijdseenheid.

Bart van der Vliet
(lidnummer57065)

Geachte heer Van der Vliet,

Dank voor uw bericht.

Heeft u bij het inloggen op webmail wel uw volledige HCC-net e-mailadres
gebruikt als gebruikersnaam? Mocht het daarmee nog steeds niet lukken om in te loggen op webmail ondanks dat u de juiste gebruikersnaam en wachtwoord heeft gebruikt dan kan het zijn dat uw wachtwoord voor HCC.nl anders is dan die voor webmail. Wachtwoorden van HCC.nl en HCC-net kunnen heden namelijk ontkoppeld worden. Mocht u het wachtwoord voor uw HCC-net e-mailadres willen wijzigen nadat deze is ontkoppeld dan kan het via de volgende stappen:

1. Log eerst in op www.hcc.nl
2. Ga naar HCC> Mijn gegevens > Mijn HCCnet
3. Tot slot naar het kopje wachtwoord wijzigen bij het betreffende e-mailadres

Na het instellen van uw nieuwe wachtwoord moet deze direct bruikbaar zijn.

Mocht het toch niet lukken dan kunt u ook telefonisch contact opnemen met de helpdesk via 1 van de telefoonnummers op www.hcc.nl/helpdesk

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Bedankt; ik ben weer helemaal bij de tijd.

En keurig geholpen door een medewerker van de helpdesk.

Groet Bart van der Vliet

Dank voor uw reactie. Fijn te vernemen dat het is opgelost. Wij zullen dit ticket spoedig sluiten.

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Geen verbinding met POP3-server
Kan niet inloggen op service.hccnet.nl, wel op o.a. webmail
inloggen
Migratie probleem
mail paswoord
Artikel details
Artikel ID: 4269
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 04/05/2023 17:47:10
Aantal bekeken: 116
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies