Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Email verzenden werkt niet meer

Oplossing

Beste medewerker,

Sinds de migratie gister functioneert een van mijn email adressen niet meer.
Mijn hoofd email adres werkt goed. Deze is ingesteld op Imap en werkt via Apple mail

Van mij alias kwamen er opeens ca. 100 extra mappen die ik alleen via de web toepassing kon verwijderen tevens waren er emails verdwenen en kan ik geen emails versturen. Voor de zekerheid heb ik opnieuw een account aangemaakt, maar ik kan nog steed geen emails versturen. Ik ontvang echter wel emails. Emails gaan via microsoft outlook.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Op een alias kun je niet inloggen en je kunt er ook geen mail mee versturen.
Een alias is alleen bedoeld om in je inkomende mail meerdere mail adressen in 1 mailbox te laten uitkomen.

Meer dan 20 jaar geleden was het nog mogelijk om meerdere mailboxen te krijgen met elk een eigen mail adres. Bedoel je dat misschien ?

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste heer v/d Pluijm,

Het heeft hoe dan ook altijd gefunktioneerd echter sinds de migratie kan ik geen mail meer versturen. Er is hoe dan ook iets met het account gebeurd waardoor ik allerlei extra mappen kreeg (heb ik inmiddels zlef opgelost in de web omgeving) daarnaast emails kwijt geraakt (ik maak gelukkig ieder half jaar een backup) het ergste is ik kan geen mail niet versturen! Ik kan enkel nu maar met het het hoofd account versturen en niet met het sub account. En dat is eerlijk gezegd allemaal op de migratie dag gebeurd.
Als hier gveen oplossing voor is is dit wel jammer, dan moet ik wat anders verzinnen. Ik wil graag de 2 accounts gescheiden houden.

Ik hoor graag van u

Nogmaals de vraag : Betreft dit een alias of een sub account ?

Kijk hiervoor op hcc.nl => HCC -> Mijn gegevens -. Mijn HCCnet

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Dit betreft een sub account.
Sinds gister heb ik overigens de rest van de verlkopren email op het sub account binnen gekregen. Echter kan ik nog steeds niet versturen.

In middels ben ik zelf op onderzoek uitgegaan en ik merk dat ik via de iphone wel berichten kan versturen met het sub account. Echter niet meer met outlook op de mac sinds de migratie?

Helaas niets meer van u vernomen!
Eea heb ik inmiddels zelf opgelost.

Is er een mogelijkheid dat er misschien nog een inbox backup is van voor de migratie dat deze weer naar mij gepushed kan worden op mijn sub email h.b@hccnet.nl
Ik hoor het vraag.

Blij dat alles weer werkt en dat je mailbox compleet is.

Tot mijn spijt zul je de backup zelf moeten maken want wij hebben die niet, De dienst was belegd bij een provider waar we nu aan het vertrekken zijn.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen E mail versturen
kan geen mail versturen
Mail versturen werkt niet meer
Mail versturen werkt niet meer
Dubbele bezorging mailtjes
Artikel details
Artikel ID: 3901
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 18/03/2023 14:47:39
Aantal bekeken: 73
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies