Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Oude berichten

Oplossing

Ik heb bij de migratie oude berichten uit december 2020 gekregen. Gaan die nog weg?

Je bent de eerste die meldt dat je teveel hebt gekregen.

Blijkbaar waren deze berichten nog aanwezig in je mail account en niet zichtbaar. De migratie stelt heel simpel : een mail is een mail dus kopiƫren maar.

Sorry voor de overlast maar je kan ze ook weer makkelijk weggooien.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Dag,

Ik had al eerder gemeld berichten uit december 2020 als nieuw te hebben ontvangen.
Inmiddels heb ik ca. 1200 berichten uit 2021, 2022 en 2023 als nieuw ontvangen in de Inbox. Dit zijn grotendeels, maar niet alle, ooit gearchiveerde berichten. Maar, daarnaast heb ik ook nog eens ca. 800 berichten ontvangen die in de aangemaakte archiefmap stonden. Dus, map archief is deels als nieuw overgezet naar Inbox en deels naar archief. Lastig!! Is dit nop te herstellen.

Overigens heb ik diezelfde berichten ook in mijn Inbox van Outlook 2007 op mijn desktop pc. Nog eens: lastig!!

Ik ben bang dat wij de dubbele mails niet kunnen vermijden.

Als je IMAP gebruikt en op je webmail komen die dubbele niet voor dan kan het helpen om het account te verwijderen en opnieuw aan te maken.

Bij een POP acccount kan dit ook maar moet je de bestaande data file bewaren en hernoemen naar archief en bij het nieuwe account eeen nieuwe data file aanmaken.

Komen de dubbele ook in je webmail voor dan kan ik ook niet zo gauw een oplossing verzinnen anders dan handstoom.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Dag,

Ik krijg sinds 2 maart, 21,25 uur geen berichten meer binnen! Daarvoor normaal net als op webmail.
Gek genoeg nu alleen nog op de webmail.
Melding: aanmelden bij server lukt niet. De verbinding is onderbroken.
Instellingen staan volgens mij goed. Pop3, pop.hccnet.nl etc. ook de poorten.
Overigens lukt het met gewijzigde instelling naar pop3.hccnet.nl ook niet.
Is er een storing?

Gek genoeg kwamen er na verzenden/ontvangen uit- en weer inschakelen wel berichten binnen! Vreemd!
Nu lukt deze truc niet meer en blijft de melding dat de server niet bereikbaar is.

Nu lijkt het probleem over. Er komen zonder iets te wijzigen berichten binnen. Blijkbaar toch een storing bij de provider!?

Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Mails worden verwijderd na 4 maanden
Mail in Windows 10 gebruiken
E-mail berichten komen steeds terug
pop-up venster in E-mail
Mail berichten verdwenen
Artikel details
Artikel ID: 3943
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 23/03/2023 10:43:56
Aantal bekeken: 51
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies