Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Outlook 365

Oplossing

Ik gebruik outlook 365 voor het afhandelen van mijn mailboxen van 4 accounts waaronder de accounts van HCCnet. a.vijfhuizen@hccnet.nl en de alias j5huizen@hccnet.nl.
Na het wijzigen van de servergegevens ivm migratie HHCnet naar nieuwe servers heb ik problemen met outlook.
Bij het wijzigen van de serverinstellingen van a.vijfhu@hccnet.nl , klapt outlook eruit en krijg ik een blauw scherm met de melding driver IRQL not les of Equal.
Ik heb a.vijfh@hccnet.nl verwijderd. Daarna wanneer ik dit account weer wil instaleren als nieuw account klapt outlook er weer uit, met blauw scherm tot gevolg met dezelfde melding. Wanneer ik a.vijfh@hccnet.nl als account aanmaak onder windows en via windowsmail de mail lees werkt het wel.
Weten jullie waardoor dit probleem binnen outlook kan ontstaan en wat de oplossing is?

Met vriendelijkegroet,
Jan Vijfhuizen.

Dit heef te maken met een corruptie van je Windows installatie.

Ik adviseer je om sfc /scannow te draaien om te kijken of er iets te repareren is.

Misschien moet je via Apps ook nog proberen om Microsoft Office te repareren.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Na update 2 niet werkende onderdelen
sync icloud for Windows met Outlook 2010
Naam gebruiker wijzigen
Verbinding met pop.hccnet.nl
Outlook foutmelding 80080005
Artikel details
Artikel ID: 4101
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 13/04/2023 08:11:36
Aantal bekeken: 71
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies