Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Mailinstellingen in Outlook lukken niet

Oplossing

Het lukt niet om de instellingen voor HCCnet in Outlook goed te krijgen. Ik maak gebruik van de instellingen zoals in de bijlage, maar krijg telkens de foutmelding 'Er is iets misgegaan en uw accountinstellingen zijn niet opgeslagen in Outlook.'

De meegestuurde instellingen zien er goed uit.

Dat de instellingen op je PC niet worden opgeslagen is een fout in jouw PC.

Als je de foutmelding "Er is iets misgegaan en uw accountinstellingen zijn niet opgeslagen" tegenkomt in Microsoft Outlook, kan dit verschillende oorzaken hebben. Hier zijn enkele stappen die je kunt proberen om dit probleem op te lossen:

Controleer je internetverbinding: Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding hebt, omdat sommige accountinstellingen mogelijk niet kunnen worden opgeslagen als er problemen zijn met je internetconnectiviteit.

Update Outlook: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van Outlook gebruikt. Soms kunnen bugs en problemen worden opgelost door simpelweg bijgewerkte software te gebruiken.

Controleer accountgegevens: Zorg ervoor dat je de juiste accountgegevens (e-mailadres, wachtwoord, serverinstellingen, etc.) hebt ingevoerd. Foutieve accountinformatie kan problemen veroorzaken bij het opslaan van instellingen.

Tijdelijke bestanden opruimen: Soms kunnen tijdelijke bestanden en cachegegevens problemen veroorzaken. Probeer de tijdelijke bestanden in Outlook op te schonen en controleer of het probleem is opgelost.

Herstel Outlook-profiel: Als het probleem aanhoudt, kun je overwegen om je Outlook-profiel opnieuw in te stellen. Dit kan helpen als er problemen zijn met het huidige profiel. Houd er rekening mee dat je mogelijk je e-mailaccounts opnieuw moet instellen na het verwijderen van het profiel.

Herstel Office-installatie: Als niets helpt, kun je proberen de Office-installatie te herstellen. Dit kan worden gedaan via de instellingen van je computer of via het Office-installatieprogramma.

Contact opnemen met Microsoft-ondersteuning: Als geen van de bovenstaande stappen het probleem oplost, overweeg dan contact op te nemen met de officiƫle Microsoft-ondersteuning voor verdere assistentie. Ze kunnen specifieke aanwijzingen geven op basis van je situatie.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Na update 2 niet werkende onderdelen
Mail in Windows 10 gebruiken
sync icloud for Windows met Outlook 2010
Problemen met ontvangen mail
Outlookagenda:synchroniseren iPad en iPhone met agenda
Artikel details
Artikel ID: 4413
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 06/09/2023 10:14:50
Aantal bekeken: 280
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies