Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Geen toegang tot mail

Oplossing

Bij webmail (Google Chrome + Edge) krijg ik foutmelding ERR_CONNECTION_RESET.
Via office 365 proberen toegang te krijgen maar ook dit lukt niet ondanks alle helpartikelen Krijg ik hier bij toevoegen account melding 'de verbinding mat de binnenkomende server (IMAP) is verbroken. Controleer de instellingen enz.
Hoe kan ik weer bij mijn mail?
BELANGRIJK!!!!
Mvg Arie

PR_CONNECT_RESET_ERROR wordt normaal gegeven door de HCC mail server wanneer je meerdere keren geprobeerd hebt met verkeerde inlog gegevens.

Om de HCC tegen robos te beschermen die login gegevens proberen te raden wordt in zulke gevallen het internet adres voor 4 uur geblokkeerd.

Oplossing : zorg dat in al je mail programma's de juiste gegevens staan en wacht 4 uur. Daarna zou alles weer normaal moeten functioneren.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Jan,

Dit blijkt helaas geen oplossing, kon toevallig vanochtend even bij de mail en zo ticket nummer achterhalen. Probleem doet zich sinds kort voor. Wanneer ik 's ochtends na een lange nachtrust probeer in te loggen zijn er ruim meer dan 4 uren verstreken! Inmiddels na inlog vanochtend, het is nu 20:51 zijn er wederom > 4 uur verstreken en ik kan niet bij mijn mail.
Ik heb op mijn computers een check gedaan of er malware virus enz op terecht is gekomen maar helemaal schoon!

En waarom kan ik via office 365 Outlook (met de door jullie opgegeven instellingen) dan niet het account toevoegen?

Op deze wijze nopen jullie mij jullie mailadres (en lidmaatschap) op te zeggen. Dit kan toch niet jullie doelstelling zijn?
Staat jullie robot (om te beschermen tegen robots) wel goed afgesteld?

Verneem graag een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Arie

Serverlog


Dit start weer een nieuwe blokkade van 4 uur.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

Goedemorgen Jan,

Dank voor reactie + inzicht. Wel heel vreemd omdat in altijd inlog met password manager van Google zowel op pc als laptop. Enig idee hoe dit kan?

En tot slot, hoe kan ik via office 365 Outlook (met de door jullie opgegeven instellingen) het account wel toevoegen?

Met vriendelijke groet,
Arie

De in de serverlog getoonde foute inlogs komen van een mailprogramma met de daarin opgeslagen wachtwoorden. Hier speelt de Google wachtwoord manager geen rol.

Het toevoegen van een account aan Outlook 365 is afhankelijk of je de online of de geïnstalleerde versie gebruikt.
Online kan het niet en geïnstalleerd kies je voor bestand en accounts beheren etc.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Webmail
Geen verbinding
mail programma foutmelding na update
van kpn naar ziggo, geen uitgaande email
‘Ongelezen’ markering verdwijnt uit zichzelf
Artikel details
Artikel ID: 4519
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 30/09/2024 09:33:49
Aantal bekeken: 31
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 1.0/5.0 (1)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies