Sinds ik mijn telefoon heb geüpgraded naar Android 15 gebeurt het volgende: Als een telefoongesprek is beëindigd komt er een popup "After Call" die moet ik eerst afsluiten voordat ik verder kan gaan. Zie bijlage. Hoe kan ik dit uitzetten? Ik heb van alles geprobeerd zoals machtigingen nakijken, notepad van de telefoon verwijderd (op internet gevonden), maar niets wat ik kan verzinnen helpt. Ik kan nergens iets vinden ook niet bij google support. Voor de overgang van Android 14 naar 15 gebeurde dit nooit. Weet iemand hiervoor een oplossing ?Beste René, Ik heb op Internet via Google en Google zoekmachine het e.e.a. gevonden. Geef als zoekterm op : android "After Call" (met aanhalingstekens!) . Blader vervolgens naar AI-overzicht. Daar staat, helaas in het engels, een heleboel wat je kunt proberen. Ook kun je de andere hits nakijken. Dit is het beste wat ik je te bieden heb. Succes! Met vriendelijke groet, Uw vraagbaak vrijwilliger *****Disclaimer***** vraagbaak Dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Indien u dit bericht per ongeluk heeft ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de verzender op de hoogte te stellen. Het vermenigvuldigen of verspreiden van een bericht dat niet voor u is bestemd, is niet toegestaan. Aan de inhoud van dit bericht en de bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen. Hcc!SeniorenAcademie is niet aansprakelijk voor enige schade of kosten als gevolg van onvolledige of incorrecte informatie in e-mailberichten. Helaas leverde het antwoord weinig op. Maar inmiddels heb ik zelf nog iets gevonden. De popup wordt veroorzaakt door de app Muzio player. Deze app, waarop ik een lifetime licentie had , is overgenomen en de nieuwe eigenaar blokkeerde direct de app, tenzij opnieuw betaald wordt. De app zelf werd gewoon direct geblokkeerd. Tevens werd via Google een popup getoond na elk telefoongesprek. Deze reclame popup kan niet vermeden worden door de gebruiker met als resultaat dat na elke telefoongesprek deze popup eerst afgesloten moet worden voordat verder gegaan kan worden. De oplossing was dus om de Muzio app te verwijderen. Uiteindelijk blijkt dat in de popup wel de boosdoener wordt aangegeven met de icon van Muzio rechts boven. Bij meerdere Muzio gebruikers is dit probleem ook opgetreden. Ik hoop dat andere leveranciers van apps deze handelswijze niet zullen overnemen.Wat mij betreft kan dit ticket dus worden gesloten.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies