Goede morgen/middag Windows mail valt steeds weg, dat heb ik wel vaker aan de hand gehad maar ik weet niet meer wat ik toen gedaan heb. Aangezien ik dit een beter programma vind dan Thunderbird waarvan ik nog steeds niet weet hoe ik de letters van de berichten groter moet krijgen vraag ik u hoe ik dit op moet lossen met windows mail. Alvast bedankt m.v.g. H.PronkBeste meneer Pronk, We willen graag uw probleem beter begrijpen; Wat is er precies aan de hand waardoor de mail 'wegvalt'? Kunt u emails wel versturen en/of ontvangen? We horen het graag om u verder te helpen. met vriendelijke groet, Rami ICT Academie Pameijer Medewerker Service Desk 010-4364375 (Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00) *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenJa ik ontvang gewoon wel de mails maar het programma valt gewoon weg als ik aan het openen ben, het maakt niet uit waar de mails vandaan komen. Het is dus een windows probleem.Beste meneer Pronk, Het eerste wat u kan proberen, en wat in veel gevallen het probleem oplost, is eerst de Windows app troubleshooter van de volgende pagina uitvoeren:http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-10/run-the-troubleshooter-for-windows-apps Als dat niet lukt, dan kunt u altijd nog proberen om uw Windows Mail te resetten. Verwijder daarvoor eerst uw account uit de Windows Mail app, in de volgende stappen: 1. Ga naar Start. en open Mail. 2. Kies de knop Instellingen onderaan het linkernavigatiedeelvenster. 3. Selecteer Accounts beheren. 4. Selecteer het account dat u wilt verwijderen en selecteer Account van dit apparaat verwijderen. Hoe u dan verder gaat hangt af van welke versie van Windows 10 u gebruikt. • Gebruikt u versie 1607, voer dan de volgende stappen uit: 1. Ga naar Instellingen. 2. Selecteer “Systeem”. 3. Selecteer “Apps en functies”. 4. Klik op “Mail en agenda” in de lijst van applicaties. 5. Klik op de link “Geavanceerde opties”. 6. Klik op “Reset”. Voeg daarna uw account weer toe aan Windows Mail. • Gebruikt u versie 1703, voer dan de volgende stappen uit: 1. Ga naar Instellingen. 2. Selecteer “Apps” 3. Selecteer “Apps en functies”. 4. Klik op “Mail en agenda” in de lijst van applicaties. 5. Klik op de link “Geavanceerde opties”. 6. Klik op “Reset”. Voeg daarna uw account weer toe aan Windows Mail. Laat u nog even weten of dit helpt? Zo niet dan zoeken we verder. We kunnen u trouwens ook helpen als u liever Thunderbird gebruikt met informatie om het lettertype van berichten en ook de applicatie zelf groter te zetten. Stuurt u ons vooral nog even een berichtje als u daar graag uitleg over wilt. Met vriendelijke groet, Maartje ICT Academie Pameijer Medewerker Service Desk 010-4364375 (Dinsdag t/m vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)Gezien er al langere tijd geen reactie is op deze vraag moet ik er van uit gaan dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies