Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Telkens opnieuw inloggen

Oplossing

Hallo, sinds de Windows 2004 update moet ik telkens als ik de PC aanzet opnieuw inloggen in Onedrive en Office (Word, Excel).
Enig idee hoe ik dit kan herstellen?

U bent niet de eerste die dit meldt.

Zie https://windowsreport.com/11939-credential-manager-no-working-windows-8/ voor een mogelijke oplossing.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Dag, bedankt voor de link die u me stuurde. De te ondernemen acties die daar in staan zijn erg uitgebreide en kosten veel tijd om door te voeren en vervolgens weer af te wachten. Een aantal van de geadviseerde dingen heb ik al getest maar zonder resultaat. Ik ga vandaag vanuit windows een herstel uitvoeren zodat via de Media Creation Tool Windows opnieuw geinstalleerd wordt. Ik laat nog weten of dit het probleem opgelost heeft.
Met vriendelijke groet, Frans Smulders

Onze vrijwilliger is niet in staat gebleken U vraag tijdig van een adequaat antwoord te voorzien.
Daar Uw vraag al oud is is die misschien niet relevant meer en gesloten.
Mocht U alsnog een antwoord van ons willen schroom dan niet om de vraag te heropenen en de ticketstatus op nieuw te zetten.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Dag, helaas het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb nog een poging gedaan om terug te gaan naar versie 1909 maar dit bleek niet meer mogelijk te zijn.

Ik heb wel ondekt dat als ik weer opnieuw moet inloggen bij Office en Onedrive dat alle Windows referenties die staan onder referentiebeheer weg zijn. Misschien zet dit kjullie nog op een spoor.

Met vriendelijke groet, Frans Smulders

Misschien moeten we hiervoor een ondersteuning op afstand sessie opzetten.

Ik heb hiervoor tijd op maandagavond na 20:00 en op woensdagavond na 19:30.

Als U Uw telefoonnummer achterlaat neem ik contact met U op.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Staat ergens uitgelegd wat ik me moet voorstellen bij deze "ondersteuning op afstand"?

U kunt kijken op e site teamviewer.nl.

Wat ik U ga vragen is om een programma te installeren zodat ik mee kan kijken op Uw computer. U heeft de gehele tijd de controle en ik kan Uw vragen of ik de controle mag overnemen en U kan dan meekijken met wat ik doe. Wanneer de sessie wordt afgebroken wordt het programma automatisch gewist en zal er voor een nieuwe sessie opnieuw een programma geïnstalleerd moeten worden.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Jan, dank voor de informatie het is helemaal helder voor me. Alleen moet je me een paar weken tijd geven want ga eerst op vakantie. Met vriendelijke groet, Frans Smulders

Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen foutmelding in excel
Digitaliseren diskette
Mail problemen
Update windows 10 lukt niet
opnieuw opstarten duurt te lang
Artikel details
Artikel ID: 1369
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 16/08/2020 08:06:02
Aantal bekeken: 8
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies