Beste helpdesk, Sinds kort een raar probleem. Sommige e-mailadressen kan ik niet meer bereiken. Ik krijg dan een mail delivery subsystem fout. Helaas gebeurt het ook bij het sturen of doorsturen van mails naar het zonnet mailadres van mijn vrouw. Ik heb voor dat adres 6 euro betaald om het zeker nog een jaar te kunnen gebruiken. Zij kan wel gewoon naar mij mailen. Dits is wat er staat in de retourmail: The original message was received at Wed, 9 Sep 2020 15:59:09 +0200 from mail1.henz.local [10.240.5.71] ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <p.bels@zonnet.nl> (reason: 550 Sorry, we do not accept connections from you.) ----- Transcript of session follows ----- ... while talking to mx10.se.isp-net.nl.: >>> RCPT To:<p.bels@zonnet.nl> <<< 550 Sorry, we do not accept connections from you. 550 5.1.1 <p.bels@zonnet.nl>... User unknown 451 4.4.1 reply: read error from mx10.se.isp-net.nl. Kunt u mij alstublieft helpen. Ik heb mijn hccnet al sinds de jaren 90 dus ik gebruik het al zeker meer dan 25 jaar. Tot alle tevredenheid trouwens. Mag zeggen dat ik veel van computers weet maar dit probleem is mij totaal niet duidelijk. Het lijkt wel of mijn HCCNET adres als spam wordt gezien. Ik had het gisteren ook weer met een adres van een Support desk. Hoop dat u mij kunt helpen, Met vriendelijke groeten, Robert Jan BelsHelaas nog geen reactie ontvangen. Hoop op een oplossing. Met vriendelijke groeten, Robert Jan BelsGeachte heer Bels, Dank voor uw bericht en excuses voor de verlate reactie. Wegens drukte hebben wij deze niet eerder kunnen beantwoorden. De helpdesk adviseert de beheerder van Zonnet (Tele2) te contacteren, omdat wij door verschillende meldingen hebben geconstateerd dat er problemen zijn met de zonnet.nl servers. U kunt onderstaande meldingen aan hen doorgeven als middel om het probleem op te kunnen lossen: dsn=5.1.1, stat=User unknown dsn=4.0.0, stat=Deferred: Connection reset by mx20.se.isp-net.nl dsn=4.0.0, stat=Deferred: 421 filter01asd2.se.isp-net.nl: Too much load; please try again later dsn=5.1.2, stat=Host unknown (Name server: zonnet.nl': host not found) Dit is nog steeds aan de hand: Aug 25 13:54:47 smtpout mta[8364]: 07PBslRV008360: to=verwijderd@zonnet.nl, delay=00:00:00, xdelay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=124675, relay=mx20.se.isp-net.nl. [82.215.18.98], dsn=4.0.0, stat=Deferred: 421 filter01asd2.se.isp-net.nl: Too much load; please try again later Helaas hebben wij hier geen invloed op. Ander mailverkeer vanuit de HCC-net servers verloopt wel zonder problemen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies