Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


E-mails komen niet binnen, versturen lukt ook niet

Oplossing

Sinds vanochtend werkt e-mail niet meer; wij gebruiken pc en iPad in het buitenland, midden frankrijk; een paar maanden geleden (wellicht) hetzelfde probleem, toen na enige dagen van jullie als antwoord dat IP-adres was gewijzigd ivm mogelijke hack, graag opnieuw even aandacht, graag met prioriteit ivm urgente werkzaamheden, dank voor moeite, groet

Steven de Vreeze evt telefonisch 0033 473 525 764

Inmiddels uitvoerig gesproken met buitengewoon vriendelijk mw van ledenadministratie. Ze dacht ons te kunnen helpen met nw wachtwoord en nalopen alle instellingen, maar nee helaas. Inmiddels werkt wel het lezen van e-mails via webmail.hccnet, maar verbinding Outlook met server levert niets op, idem via hcc-account van mijn partner: mhhoogland@hccnet.nl
Graag opnieuw verzoek met urgentie om aandacht/oplossing,
Groet, Steven de Vreeze spm.de.vreeze@hccnet.nl

Geachte heer De Vreeze,

Hierbij het antwoord van onze interne HCC-net helpdesk:

We zien dat zodra de gebruiker inlogt, er veel verzoeken zonder authenticatie binnenkomen en gestopt worden. Hierdoor vindt de hackprotectie het erg vreemd en zet het IP in de blocklist.
Er is dus iets met de instellingen op het apparaat van spm.de.vreeze@hccnet.nl

We hebben nu het IP opgenomen in de negeerlijst. Deze zal dus niet meer automatisch geblokkeerd worden.

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste mensen, dank voor aktie en bericht; ik kijk inmiddels hoopvol in mijn e-mail/Outlook, maar er komen nog geen berichten binnen... ? Wellicht dat het nog even duurt, ik wacht nog even af, of moeten jullie nog iets aanpassen, groet, Steven de Vreeze

... aanvullende info, ook op het tablet van mijn partner komt niets binnen, behalve vermelding ‘e-mail ophalen mislukt, de e-mailservice ‘pop.hccnet.nl’ reageert niet, controleer of je de juiste account-instellingen hebt ingevoerd in e-mail-instellingen’....
Dus probleem is nog niet opgelost en ligt, m.i. niet aan onze ‘apparaten’
Groet, Steven de Vreeze

... aanvullende info, ook op het tablet van mijn partner komt niets binnen, behalve vermelding ‘e-mail ophalen mislukt, de e-mailservice ‘pop.hccnet.nl’ reageert niet, controleer of je de juiste account-instellingen hebt ingevoerd in e-mail-instellingen’....
Dus probleem is nog niet opgelost en ligt, m.i. niet aan onze ‘apparaten’
Groet, Steven de Vreeze

... aanvullende info, ook op het tablet van mijn partner komt niets binnen, behalve vermelding ‘e-mail ophalen mislukt, de e-mailservice ‘pop.hccnet.nl’ reageert niet, controleer of je de juiste account-instellingen hebt ingevoerd in e-mail-instellingen’....
Dus probleem is nog niet opgelost en ligt, m.i. niet aan onze ‘apparaten’
Groet, Steven de Vreeze

... aanvullende info, ook op het tablet van mijn partner komt niets binnen, behalve vermelding ‘e-mail ophalen mislukt, de e-mailservice ‘pop.hccnet.nl’ reageert niet, controleer of je de juiste account-instellingen hebt ingevoerd in e-mail-instellingen’....
Dus probleem is nog niet opgelost en ligt, m.i. niet aan onze ‘apparaten’
Groet, Steven de Vreeze

... aanvullende info, ook op het tablet van mijn partner komt niets binnen, behalve vermelding ‘e-mail ophalen mislukt, de e-mailservice ‘pop.hccnet.nl’ reageert niet, controleer of je de juiste account-instellingen hebt ingevoerd in e-mail-instellingen’....
Dus probleem is nog niet opgelost en ligt, m.i. niet aan onze ‘apparaten’
Groet, Steven de Vreeze

Ik zie dat aanvullend bericht 4 x verstuurd is, het leek er nl op alsof bericht bleef ‘hangen’. PS mijn partner heeft eigen hcc-account en tablet, met dezelfde problemen, sinds vorige week, dus probleem ligt toch echt m.i ‘extern’. Wij wachten af, groet, Steven de Vreeze

Nog steeds geen resultaat! Help!

Beste mensen, sinds ruim een week heb ik problemen met e-mails ontvangen en versturen via Outlook. Via webmail.hccnet lukt het wel. Dat is wel met erg grote omweg en vaak lastig om bijlagen te openen. Vorige week meldde helpdesk dat probleem verholpen zou zijn door een blokkade van een ip adres op te heffen. Nou nee dus, het probleem is en blijft. Wij wonen en werken voor een belangrijk deel in Frankrijk. Mijn partner heeft hetzelfde probleem sinds vorig week-end. Dus het ligt echt niet aan onze apparaten. Graag nogmaals aktie! Vorig jaar heeft zich hier (midden Frankrijk) hetzelfde probleem voorgedaan. Na 20 jaar lidmaatschap ben ik nu een beetje wanhopig, groet, Steven de Vreeze

Geachte heer De Vreeze,

Naar aanleiding van uw berichten heb ik dit zojuist nogmaals doorgestuurd naar onze interne helpdesk.

Zodra zij een antwoord retour hebben gestuurd zal ik dit toevoegen aan het ticket.

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Geachte heer De Vreeze,

Hierbij het antwoord van onze helpdesk:


Over de afgelopen 13 dagen zien we geen foutieve inlogpogingen van mhhoogland.
We zien wel foutieve inlogpogingen van spm.de.vreeze.
Op dit moment komen deze inlogpogingen vanaf Nederlandse IPs (Vodafone mobiel), waardoor deze niet in de blokkeerlijst terecht komt.
De server accepteert dus elke verbinding van dit lid, maar gaat er toch iets fout met inloggen van dit lid.



Ik adviseer om het account opnieuw te configureren voor spm.de.vreeze op het apparaat.
Voordat u het account opnieuw configureert raden we u wel aan om een backup te maken van de mails.

Mocht u assistentie nodig hebben om het account opnieuw in uw apparaat te zetten kunt u contact opnemen met de helpdesk van Pameijer van dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 15.00 uur bereikbaar via telefoonnummer +31 10 4364375

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Geen verbinding met POP3-server
E-mail berichten komen steeds terug
Instellingen HCCnet-mail
E-mail berichten verdwijnen.
Blokkeren inkomende e-mails naar myMmail account
Artikel details
Artikel ID: 1508
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 01/10/2020 19:55:30
Aantal bekeken: 15
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies