Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


email komt niet meer binnen

Oplossing

Gisteren heb ik via een hcc email ingelogd op de websiste van hcc. Ik moest toen een nieuw wachtwoord aanvragen, aangezien ik mijn oude niet meer wist. Daarna via een link ontvangen in een email mijn nieuwe wachtwoord aangemaakt. Sindsdien krijg ik geen emails meer binnen c.q. ik krijg schermpje met de tekst 'voer uw wachtwoord in voor je.steinfort op pop.hccnet.nl'. Welk wachtwoord moet ik nu intikken? Wachtwoord (8 posities) ooit gekregen bij aanvang emailadres werkt niet en nieuwe eigen gemaakt wachtwoord (12 posities) werkt ook niet.
Gaarne tel. contact via 06-22446558 of jesteinfort@caiway.nl

Geachte mevrouw Steinfort,

Dank voor uw bericht.

De inloggegevens voor uw HCC-net e-mailadres zijn dezelfde gegevens als u gebruikt voor HCC.nl en webmail (ook voor het digitaal lezen van de PC-Active)

U dient dus het wachtwoord te gebruiken voor uw e-mail van 12 karakters wat op 28-10 jl. is aangemaakt.

Indien deze toch niet werkt kan het zijn dat u deze toch verkeerd heeft ingevoerd of verkeerd heeft onthouden. U kunt nakijken of het aan het wachtwoord ligt door hiermee in te loggen op www.hcc.nl. Indien het daar ook niet lukt om in te loggen dan kunt u het beste opnieuw proberen het wachtwoord te wijzigen.

Ik heb uw contact e-mailadres nu gewijzigd naar jesteinfort@caiway.nl

De link voor wachtwoord herstel zal dan naar dat e-mailadres worden gestuurd.

Tevens zal ik uw gebruikersnaam en de andere mailinstellingen ter controle naar hetzelfde emailadres sturen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Geen verbinding met POP3-server
Hoe bereik ik HCC met een klacht?
Mail berichten verdwenen
Emailadressen HCC
Wachtwoord gewijzigd
Artikel details
Artikel ID: 1587
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 10/11/2020 20:31:53
Aantal bekeken: 548
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies