Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Mail instellingen

Oplossing

Hallo,

Bij het instellen van mijn e-mail via outlook 2019 op mijn laptop ontvang ik hier geen e-mail op die al op een ander apparaat zijn opgehaald. Echter Werkt dit wel tussen mijn computer en telefoon. We hebben exact dezelfde instellingen over genomen van de computer. We hebben Imap en pop geprobeerd maar beide werken niet.

Graag hoor ik of jullie kunnen helpen met dit op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Jan

Voor imap-instellingen zie:
https://www.hcc.nl/faq-hccnet

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen E-mail berichten verdwijnen.
Instellingen Hccnet
inkomende e-mail lukt niet meer
HCC mail: verdwenen submappen/ meldingen outlook
Wel of geen nieuw MailId.
Artikel details
Artikel ID: 1703
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 07/01/2021 19:34:42
Aantal bekeken: 469
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies