van de 1GB beschikbare ruimte in mijn mailbox is permanent 90% bezet. Ik schoon zoveel mogelijk op, maar ik kom niet onder de 90%. Graag zou ik naar bijna 0 verbruik gaan, maar het lukt me niet. Nu heb ik sinds de installatie van Windows 10 het mailprogramma van Windows mail. Daarvoor had ik Outlook, maar dat is door Windows 10 verwijderd. Staan alle berichten van Outlook soms nog in mijn 1GB ruimte? Zo ja, zien jullie kans deze mails te verwijderen? Jullie hebben hierbij mijn toestemming!Links onderin Uw scherm staat de link "Mappen beheren". Wanneer U daar op klikt komt U op een nieuw scherm met het aantal mails per folder. Het kan zijn dat hier folders staan die op het voorscherm niet getoond worden (oogje met vinkje). Die kun je hier leegmaken of door het vinkje weg te halen in het oogje weer zichtbaar maken in het voorscherm. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten bedankt voor het advies! Er staan maar weinig mails in de inbox en ik heb de verzonden items map vrijwel leeggemaakt. In totaal staan er nu ongeveer 180 mails opgeteld in alle mappen. Toch blijft 92% van de beschikbare 1GB in gebruik. Ik kan er niet achter komen hoe dit komt.Geachte heer Van Nieuwenhuijzen, Om te kijken hoe het probleem alsnog kan worden opgelost is het handig als wij zelf even een kijkje kunnen nemen in uw webmail. Om dit te kunnen doen is het handig als u van tevoren het programma Teamviewe r kan installeren (www.teamviewer.com) en telefonisch contact met ons opneemt via 085- 0130 124 (op werkdagen bereikbaar van 13-17 uur) In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies